Wednesday, March 25, 2009

taK kEnAL maKa TaK CheNta.meH kitA berChenta

10 Random Things about me

1) Bawak kete pakai slipar jepun
Aku ni spesis manusia yg bawak kete,takleh pakai kasut.
Berkaki ayam pon takleh..lebih afdhal pakai slipar jepun
Kalo pakai kasut esp high heel,aku rasa cam tertekan lebih.
Sesado dh laju kete aku meluncur..bahaya.bahaya.cannot be.
Kalo berkaki ayam plak..cam geli2 tapak kaki aku kena pedal. :P

2) Bercakap sorang2 <-- plis,aku tak gilo!
Ni mmg tabiat aku dr kecik la..
Bile org takde keliling aku, *kaberline agar aku tak disangka gila*
Mula la aku merapu sorg2..kuar dialog2 drama la..
Membebel2 kat diri sendiri la..wahh..tanak elaborate more.
Ni ibarat menayang pekung kat vontot nih..me takdak pekung eh.
Istilah.istilah.tampo ko kang kalo buat2 tak ngerti.
.
.
3) Tidak minom minuman bersusu dan panas.
Aku kalo lepak mana2 kedai makan,mmg x penah order air panas.
Teh tarik ke..nescafe tarik ke..teh panas ke..takk!takkk!uwek!
Aku cam takleh masok air panas..kecuali la kalo tgh sejok cam nk beku.
Kemungkinan aku akan order air Teh O suam..susu2 ni tak main le.
Once in a blue moon,aku order Milo ais..jarang nau le..
Selalunya.. “mamak,teh o ais wunek!"
.
.
4) Suke gigit kuku
Euwwww!disgustingkah??tp dh tabiat yer..can do nothing la.
Tp kuku tangan saje..dan tangan aku bkn tgn manusia sekeliling.
kuku kaki??meh aku sepak ko nak?huhu.
.
.
5) Bole marathon tido 15jam
Ini bakat smulajadi aku..wah bakatkah?
Aku ni kuat tido since dulukala lagi..Cuma lately limited dh.
Sbb dh biasa bangun pagi,weekend pon pagi2 dh terjaga.
Tp aku lempang2 mata aku suh pejam balik..siap kira bape jam ye.
Agak2 tak cukup lagi,aku sambung la beberapa jam lagi.
Bakal mak mentua jgn bimbang,dh kawen sok saya berubah. *ayat kaberline di situ..*
.
.
6) Cembeng Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com
Dalam diam aku ni spesis kuat nanges la.
Even suke berlagak2 cam kental dan tabah gitu.huahuahua.
Tgk drama pon leh meleleh oh,inikan rancangan bersamamu.
Bengkak2 mata haku..sobs.giler tisu ati nih.
Org kata airmata tu senjata wanita,
Tp nape aku tak penah boleh nanges depan biebo???
X kuar air mata doe!!chist!x dapat nk guna senjata aku!



7) Tak suke Chinese food
Sbb..err..sbb…tekak aku semacam kembang2.
Bau pon sgt tidak mampu ku terima..
Sila jgn belanja aku kt tempat jual makanan cina yer..


8) Tekak sensitip
Ada kene mengena dgn makanan gak ler..
Kalo gi kedai makan,aku akan pastikan kebersihan dia optimum.
Ni terkenan perangai abah aku la kot.lap sudu garpu sblm makan.
Kesat2 muncung straw sblm sedut air.

*sbb kdg2 mamak tu lap2 peluh dia,pastu selamba amik straw buh dalam gelas ko.dh tentu dia pegang tang ujung straw tu kan,nk ke ko minom air berperisa peluh tangan dia??masin oh..*

Dan takkan minum air yg tetiba semut dan ulat terbang singgah berswimming kuak lentang di situ.


9) Takot muntah.
Dah bertahun2 aku tak muntah kot..last tahun 1998.
Kerana aku sangat fobia dgn muntah..aku rela kena cirit birit!
Hahahaha.


10) Suke citer tamil. Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com
Ni pon sbb gen abah aku kuat sangat.abah aku suke cite tamil yer.
Maka kalo aku balik kg,ngadap astro siaran tamil gan abah aku.
Pastu gelok guling2 tgk action diorg..poyo giler dan tak ada logika.
Angkat tangan pon kemain kuat efek dia..dasat.dasat.
Tu belom skill dia melibas org dgn kain dia tu..melambung sana sini.
Huahuahua.



Ok lah.tu je sempat aku share gan korang.
Kira skang dh makin kenal dan cinta la kat aku kan..
Gile perasan..oh.lupe nk letak point AKU KUAT PERASAN kan?

So aku nk tag Kak fida,Emy dan KRZ.
Sbb blog korg bersawang tak ngapdet – except kak pida yg aktif.
Ini paksaan..sila jangan menyorok bawah cabinet dapo.

Sekian.