Wednesday, March 25, 2009

hARi iNi tAK seKELaM sEmALaM > AyAT sAStERA dh KuaR nie

pagi tadi,panas melampau2.
sampai terkecik2 mata aku yg baru bukak ni.
pedih..cam rasa nk patah balik umah kasik mata tutup balik.

tp mcm sedar diri la kan..
manjang je cuti,kang bos aku kasik cuti slamanya plak.
bankrup la company aku kalo aku takde.
dan punah la jiwa jejaka2 kacak di sini..

wah..berlagak cam mtk penyepak jek.


lihatlah kepanasan yg memancar2 ni..cam terkena pancaran spek Cyclop plak dh.agaknya kalo aku amik gambo muke aku time kecik2 mata ni,kompem ada iras2 komunis kan.so better takyah amik.



tp semalam....


cuaca gelap dan sejok..langit di atas sana memendung bagaikan berada dalam kesedihan dan kepiluan.kira Awan yg terpilu la ni..apa ko merepek ni setannnn!!tp btol la..ni gambo pagi smlm..gelap kan?kan?




mmg la gelap..sbb smlm aku gerak waktu ini..


dan ari ini..waktu ini!!



jd jangan salahkan pancaran matahari yg terik.
juga jangan salahkan aku yg tak gosok baju keje dr malam.


salahkan tangan aku yg gatal2 gi offkan alarm yg menjerit patblas kali tu.lempang tangan sendiri laju2.