Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, March 24, 2009

kdG2 aKu sUke KeSenGaLaN seKeliLinG Aku.

Koleksi Citer2 Sengal.


Citer Sengal 1 -Pelakon : Biebo
Kisah berlaku di Qaseh sewaktu lepak2 bersama biebo dan kwn2.
Kitorg tgh bincang2 pasal hukum2 nikah la apa la..
Saje je borak2 kosong <--jgn speku aku nk nikah esok!
Tetiba berdialog la kami.

Aku : eh bo,camne kalo nk nikah tu tetiba tok kadi soh baca Qunut..kompem menggelabah ek.
Him : Loh..baca je la..
Aku : Cuba ko baca sikit..nk dengar..
Him : Qunuttttttt…haha.
Aku : Hahaha.mengong jek.ngade.betol2 la baca.
Him : Qunuttttttttttttttt.. <-- kali ni panjang sikit harakat dia.

Aku : kalo Iftitah??
Him : Iftitahhhhhhh…

Hahahaha.sengal giler.
Sok2 kalo nk menikah ko wat pangai camni,
Terpaksa la aku nikah gan pengapit ko.
Pastikan pengapit ko tu ensem..dan byk uwang.miahahaha~!
.
.

citer Sengal 2 -Pelakon : fie
Kejadian berlaku di Ali Korner Sec 7.
Pelakon terlibat : Aku,biebo,Fie dan sepupu kecik dia.

Aku : Acik cam pelik la.kdg2 org bole selamba je muntah..kalo acik takot giler.
Fie : Laa..muntah pon takot ke?
Aku : Takot la..sampai berair2 mata..sakit tekak oh.
Fie : Kalo fie rilek je..kalo tgh bawak kete,tetiba rasa nk muntah,teros bukak pintu pastu MUNTAHHHH!! <-- cuba ko buat bunyik uwekkkk tu,tp tukor kepada perkataan muntah.wawa.giler kelako.

Biebo : Huh,ko muntah siap sebut MUNTAH ker??dasat.

Maka skang kalo jmpe fie,kitorg akan buat aksi bukak pintu kete,tunduk sikit lalu sebut MUNTAHHH dgn nada bunyik org muntah.

Oh,kak pida ada tambah sikit dalam kutukan itu.
“aku muntahhhhh!!” gile scary bunyik dia..hohoh
.
.


Citer Sengal 3-pelakon :Biebo again
Biebo sdg menaip2 msg kpd sape tah..aku lupe.
Tetiba aku ternampak dia taip “kalo gentel..bla.bla.”

Aku : Hoh..pebenda tu, gentel tu apa??
Him : Gentle la…..

??!??!!!!!!salah eja!!!

Ok.mari gelok secara berjemaah.wakakakakaka!!!!


Ok..tu je yg aku teringat setakat ni.
saje je aku buh sini..bile ingat2 cam kelako jek.
Nanti aku perah lagi otak aku dok ingat yer.
Byk sgt benda2 lawok sekeliling aku…lupe dh.

So kamu2..AWAS..jgn salah sebut or buat perangai.
Kot tak,aku publish di sini.hahaha!

JAGA PERILAKU ANDA,ANDA DIPERHATIKAN!

Mesej dr Rukun Tetangga Kampung Saya.


*ni kes aku kutuk org..kalo org kutuk aku,kompem lagi byk kesah sengal..hahaha*