Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, March 11, 2009

meMancInG saMBiL MaKaN seDaP.Nyum2

sambung blek citer tergendala td.

sesampainya di Sukida Resort,
kitorg tgk port biasa kitorg tu ada org duduk.
bkn duduk la,siap pacak2 khemah bagai.
kira duduk baring la kan.

jd sume mcm keciwa..port situ best oh.
ikan mesra2 gan kitorg,dh biasa katakan.
so tukor la port dgn tak bape ikhlas hati.

takpe..next time kita pacak nama kita situ.
chop siap2.



port ni tak jauh la dr port faveret tu.sekangkang anak kera je.tugas2 pemancing ni cam biasa la kan,duk bancuh dedak,setting joran pastu baling..bak kata cik patin,
.
"bang dai..balinggg!balingg!".
.
aku la yg hasut dia suruh psiko biebo...sampai terganggu konsentrasi beliau nk baling joran.hahaha.keji.tp bunyiknya sgt kiut..aku suke paksa2 dia jerit camtu.dh besor,jgn buli anak acik ye patin..dan-dan verangan ada anak plak dah.



khemah takleh pacak bawah pondok..kecuali kalo time ujan.so terpaksala pacak tgh2 padang ni.ok bukan tgh padang la..tepi2 pondok dkt rumput tu ha.


suasana meriah..memasing sibuk menjampi serapah joran nk panggil ikan..tipooooo.


kak pida dan KRZ siap bawak dapo bagai.baru beli okkk.sgt seronok bole main masak2.apa tidaknya,sume brg dapo diorg bawak.garam,kunyit,bawang,beras,halia..pergh..ayuh pindah sini!



cobaan berposing utk kelihatan kurus - SUKSES.



kak pida dh siap masak kat umah.so kat sini kitorg perangat jela.dah la time ujan,kalo makan nasik mmg stone la kan.apa kata kita lupekan diet2 sebentar? <--sambil tgn ligat senduk nasik dalam pinggan.


ko mkn lagik dik???ko mmg ada "sesuatu"..



sian laki i kan..basah2 kuyup pon takpe,asalkan dapat pacak joran kt port berisiko tinggi dapat ikan.kagum sebentar aku.


sume makan dgn rakus dan berselera.sumpah sedap mkn ramai2 camtu.aku mkn gak la..tp nasik satu senduk kecik jek. *tipu..tipu!*

.
.
malam tu cam muram2 je.
sbb ikan sume macam sombong..
maybe sebab ujan kot..
maka ikan prefer dok umah rehat2 bwh simut tido.
ok.fakta ni leh memesongkan akidah anak org.
.
aku pon mmg dh tau takkan leh tido kalo camping ni,
tp saje gak la aku baring rehat2 layan mata.
kitorg pindahkan khemah bawah pondok.
pondok tu lak lantai dia kayu..
.
so kalo pemancing2 tu jalan2 atas tu,
mmg bergegar2 la kepala aku..
siap hentak2 baldi bancuh dedak,
so harapan nk lena tu mmg takkan ada la.
.
tp takde la aku nk ngamok sambil melibas joran kpd mereka,
sbb aku mmg spesis susah tido kalo beralih tempat.mcm mengada kan.

mmg sampai ke pagi aku tak lelap.
dalam kol 1 pagi gitu,
bebudak skolah yg camping belah sana kena histeria.
so layankan jela jerit pekik lolong dia tu..
.
mana x kena histeria,kol 12 diorg wat ektibiti lagi.
menyanyi,menjerit,bertepuk2 tangan..
ko ingat ni fun fair ke?
agak2 la kan,kita ni tgh2 utan,
mcm2 benda tanak diganggu..
.
ok lah..abih cite utk malam tu.
cite subuh aku sambung sebentar lagik.
hamikk ko.nampak sgt byk cite aku kene ngapdet.
lalalalala~!pura2 rajin la kan.