Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 2, 2009

pENaT BaLinG,AyUH kiTa mAkAN!

sesudah game boling tu,
jam dh pukol 10 mlm..
oh,dgn riangnya aku jumpe best buddy aku kt situ.

asik plan je nk jumpe,tp memasing busy.
tak salah aku last aku jumpe beliau setahun lepas.
waktu aku mengadu domba dan menangis hiba.
beliau mmg sahabat terbaik aku kategori lelaki.
wah..ada kategorikah??

tambah sikit.kategori lelaki bawah 30 tahun.
mcm bengong skrip nih.


kitorg singgah port terdekat dgn boling dan port parking.decided masok Carl's Jr sebelah mekdi tu.


motip amik gambo dgn bintang,terasa diri comel la kot.yer.sila muntah secara berjemaah.



inilah Amir..member paling sengal i ever had.sengal tp paling rapat dan baik dgn aku dan mak aku.nasib baik mak aku tak paksa2 aku kawen gan ko kan mir walopon aku tau mak ko dh berkenan kt aku.wakakakakak~!
.
.
setelah setahun tak jumpe..
dialog yg terkeluar saat pertama aku ternampak dia.
.
aku : amirrr!! <--jerit2.psiko ini pompuan.
him : eee..poyo2 je main boling ko neh.reti ker??
.
ayat beliau cam hampeh kan.
tp kitorg mmg terbiasa ckp mcm manusia kureng moral.
.
aku : ngok.musti ar pandai.weh..gemoknya ko!!
him : gemok ker??adui..tu la pasal.ati sng weh.
aku : gemok.serius ko dh gemok!!dah la gemok,pendek plak tuh!
.
kak ziza dan boiprennya jugak klik gan amir
psl dulu kitorg slalu lepak sesama.
mereka gelok2 cam setan je kt tepi tgk drama jejak kasihan ini.
.
him : bongok ko neh.ko maintain kurus ek.kurus tp makin itam.pesal ek??
.
huh!!kurus aku dh suke dh..
part itam tu cam rasa nk tumbuk org jek.
yerla..dh itam smulajadi kan..
mandi susu segelen pon takde putihnya.


amir jumpe aku sbb nk kasik sutera vietnam yg dia belikan utk aku gan mak aku.beliau ni keje oil & gas kompeni cam aku gak.tu yg byk travel sana sini tu.aku jek terperap kt opis sambil bertenet2.eh-eh.



kak ziza dan abg anis berbincang ttg masa depan.yg pasti aku dh dibooked sbg pengapit..asik kapit org jek..bila lak org nk kapit aku??ok.saje je cakap2 camni.takde makna tersirat okk.




minah berhidung belang.



aku mkn Onion Rings gan strawberry shake sajork.kata nk diet kan.diorg ni slambe je pulun burger.jelesnya lah..tp apakan daya.
.
.
dah berborak sakan dan laju2,sbb memasing byk agenda plak pastu,kitorg pon gerak la balik.aku teros straight ke pangkuan kekasih atiku..eh cam mengada plak ayat tu.aku straight ke Qaseh sbb Biebo dan rakan2 kedai kopi dah menunggu.
.
.
thanks to Amir sbb kasik kain sutera..cantik cuma kaler pink tu striking sgt dan cam tak sesuai dgn kaler kulit kawan ko yg 'putih melepak' nie.
.
.
err..ko perli aku ke apa??i dun get it.