Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 30, 2009

mOviE,DaTiNG,LePAK - iTU ekTibiTI oRG mUDa CaM SaYa

Haiyak.kebizian terlampau arini.
Sbb tu aku cam nyampah bos aku MC last week.
Pasal minggu ni kompem dia menggelabah cam hape tah.
Hangin jer aku.bole tak nk lempang bos??haa??bole x??

takpela.arini iman kuat sikit.uhuks.
So marilah melayan citer bosan aku ini.

Sabtu

Sbb ketiadaan KRZ utk ektibiti memancing, <--phewww~!
Maka minggu ni adalah ektibiti bebas gitu..
Aku gan biebo cam biasa la kan,
Pening2 duk pikir nk buat apa.

Sudahnya gi Jusco Bukit Raja nonton wayang.
Sbb aku cam teringin nk tgk John Cena beraksi penuh macho.
jadi,serbulah wayang tgk 12 Rounds.

Kalo ko nk tau,aku gan biebo slalu bertekak pasal wayang.
Bukan bertekak gadoh ke hape,tp sbb duk kutuk2 sesama sendiri.
Katakan minggu ni aku pilih movie apa nk tgk,
Dan katakan juga citer tu hampeh tak sedap tahap busuk dan bacin,
Maka beliau akan membahan aku selama 3 keturunan.

“ee..sapelah pilih citer tak best nie..kalo bo pilih mesti best”

Sangat sarcastic okk..i hate u!!!haha.emo kekunun.
Tp bkn lah gadoh bebetol pon..gadoh manja2 gitu.bluekk!

Masa tunggu time nk masok hall,berdrama spektra la kami kejap.

Him : best ke citer ni?x penah tgk pon preview dia.
Aku : Mesti la best..lagipon director dia yg wat citer Speed gan Die Hard tu.
Him : hmm..cam x ramai org je..yg ada pon makcik2 je.ni citer utk nenek2 je kot.hehe
Aku : adakah ko cuba nyatakan aku ni cam nenek2??eeeee..

Aku kalo bercakap,tangan mesti naik nk cubit skali punye.
Pakej beb.pakej.haha.


gambo curik2 dalam hall.terer tak aku.ni leh rakam wat cetak rompak nih.
.
.
Pastu beliau berterusan menyakat aku sampai la ke dalam hall.
Masa tgk ramai2 org masok tu,beliau still ulang ayat yg sama.

Him : Btol yang..nampak tu.sume makcik2 gan nenek je.

Hampeh kan??perlukah saya menghumban beliau keluar hall? :P

.
.
diam.citer sedang berlangsung.
.
.
.
.
.
dush-dush.hiarkhh..prakk.prang!! <--aksi ganas berlawan.
.
.
tetiba ada suara misteri berbisik pada aku..

Him : ishk,best la citer ni yang..
Aku : Ko jangan nk perli2 aku eh..
Him : Loh,sumpah bo suke citer camni.

Wakakaka..siap sumpah tu tak tahan tu.
Maka aku dgn penuh eksen lagi berlagak dan kembang2 idong berkata :

Aku : haa..tgk la sape yg pilih citer..


Ceyy..berlagak mengalahkan Tuan Director kekdahnya.
Eh,ko meluat ke baca citer aku gan pakwe aku ni?
Kalo meluat LANTAK KO!aku pedulik apa kan.
Yerla,lately cam byk plak lalat2 terbang sana sini nk mengutuk.
Spray ridsect kang baru tau.

Weh..sila la tgk 12 Rounds itu.giler best citer dia.
Penjahat dia sangat bijak.aku nk kagum sejenak..huhu



Pas tgk wayang..jejalan la kejap tgk itu ini.tp sbb tak berniat nk soping,makanya kejap jela merayap.


Pastu teros menuju ke port lepak biasa..Qaseh.



Takde sesape lagi di sini nk join kitorg.maka berdating la kami sambil main game menarik kat henpon biebo.kitorg siap lawan2 score lagik.tp mestilah dia menang,ari2 dia dok training main.cheh. <-- takleh terima kekalahan. Kasik aku pinjam fon tu 2 ari,mmg kompem aku leh beat score dia.aku yakin sepenuh ati!!!wah..perlu ke cakap camtu??




Dah malam sikit,barulah kak pida datang secara solo tp ada anak2 la kepit skali.KRZ masih di hutan sambil makan atas2 dedaunan kot.kot ajer yer..jangan sepak saya!



Malam tu apiki demam rindu kat ayoh dia..melepek je kat biebo sambil disuap makan nasik impit.wahh..biebo dh ada tokoh jadik bapak budak kan? *walopon muke mmg dah lama dh gaya bapak org..muhahaha.ampunnnn encik biebo yg kacak!dan-dan kaberline.*
.
suke je tgk dia manjakan anak org..sok2 anak sendiri kompem terlebih dimanjakan.dan plis note yer bo,mak anak ko nk manja lebihhh lagik!haha.gedik oii.sepak je aku laju2.


get well soon apiki ku cayang..kish sikit.."POP"! :p
.
Takde benda yg menarik sangat pon kat situ.makan-makan pastu layan ahli seperlepakkan yg “come-and-go”.itu sajork.
.
Lepas tu,abis la citer ari sabtu.amacam?ada tokoh Blogger pemalas 2009 tak?hihihi.
Sila la paham yer..banyak benda aku nk ngapdet ni ha..sobs.