Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, March 11, 2009

sENamaN PanGkaL LeNGaN PaLIng EfisyeN : Ngipas BBQ

ko pasan tak page aku cam bongok?
hangin plak aku..dh best2 buat 3 column,
kekadang body tu tak kuar.
so aku takleh tgk apa benda aku published.

mengong.takleh nk canggih sikit.

ok.mari sambung kisah dongeng saya.

memula abg Rozi kata kumpul kat Qaseh kol 8.
tp memasing cam memberontak tanak.
takdela memberontak,tu saje aku tambah2.
lagipon kol 8 cam awal sgt nk tinggalkan bantal.
mana nk pack2 barang makanan lagi kan.

so tunda ke pukul 10 pagi.

pagi2 tu plak kan ujan lebat..
pergh..aku punye sedih nk tinggal katil. T_T
penat bercamping x abis lagi,ingat leh la qadar kan.
namun kehampaan.

bangun2 tu As tgh goreng nugget,
so aku teros mandi la.takkan nk sibuk2 kt dapo gak.
bukan masak beriyani pon.

dalam kol 10.00 camtu aku gerak.
biasala..aku agak diorg musti tak sampai lagi.
aku kenal sgt konsep kehidupan mereka nie.. ;D



see..yg ada kat Qaseh time tu cuma family Abg Rozi dan Fizi.yg lain mmg takde la kan.paling last skali sampai, Fie.mari BOOO dia reramai.haha.




ni second last sampai.dia lambat pon sebab kekunun tunggu fie amik, last2 dtg sendirik sajork.so takyah la kita BOO dia ni kan.. <-- dasar pilih kasih jelas kelihatan.


di pendekkan citer sbb aku malas taip pepanjang, tiba la kami di sukida.



dapat port yg selesa dan luas..pacak2 khemah utk bebudak.susun2 makanan sume pastu standby la nk membakar ayam.



sini mmg dia sediakan tempat utk BBQ, so senang la kan.takyah la ko nk usung dapor BBQ ko bagai.campak2 je ayam atas ni..campak katanya.




fizi selaku jurugambar dgn teknik mencangkun utk mendapatkan dimensi yg jitu.tah pape ayat aku,janji sedap!


pemancing2 tegar pedulik apa dgn makanan,BBQ ke hape.yg penting,sangkut dedak siap2 kt joran.nk makan pon tak sempat.nasib baik la aku ni makwe yg baik ati,duk sumbat memacam lam mulut dia.



agak kebasahan la ketiak mereka mengipas arang.maka,ayuh kita lari laju2 sambil menutup idong. ;D



bakar-bakar..bau semerbak harum sampai bergetar urat perot menahan kelaparan.


pastu takde gambo dah.sbb makan2 dan memancing sampai la kol 7 lebih camtu.


then singgah makan kat restoran Belanga. Kak fida pomot ada burger sedap giler.tp malangnya dah tutup plak..so kehampaan.






hampa tak hampa sangat la..pujok perot dgn Nasi Goreng Ketam.ok-ok la..



aku di raba!!how dare you!
ok lah. takleh taip bebanyak.aku ada keje nih.bos aku sibok jek.satgi aku ngapdet next citer.meh sayang aku skit meh.. <--utk jejaka ensem sahaja.

PANG!!
Sekian..sobs. T_T