Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, March 20, 2009

RaHsiA bIEbO kU PeCaHkaN di Sini!

tahukah anda...ok takyah tanya camtu,
sbb kompem2 anda mmg x tahu... :P
.
biebo aku suke sangat online myspace.
tp bkn sbb bz melayan mesej ke,komen ke hape,
tp sbb dok sakan jadik mafia..
uiii.dasat ko nie.dasat.
.
yerla,nk jadik mafia in real life,mmg tak la kan.
so berangan feeling2 penjahat ganas kira ok la.
.
aku memula layan gak..pastu lelama cam boring.
aku tak minat sgt game2 cam teori gitu.
tp kalo ada action,tumbuk2,tembak2 sampai bersepai,
i like much2!
.
so keje biebo kalo bukak laptop,
Mafia..Mafia..Mafia..
kira ok la,drp bukak laptop berchatting x ingat dunia.
pastu menggedik blind date bagai,mmg melampau la kan.
aku pon takdak menggedik camtu...
.
ok.mcm statement tipu.
dulu ada la...DULU okk.
.
pastu bersungguh dia ni layan game nie.
kalo jejumpa kroni yg satu kepala,
dok sakan la bercerita,aset ni la,job ni la,
senjata itu ini la,geng kuat tak kuat la..
haha.cam lawak2 jek.
.
ni game yg beliau sakan main tu.ganas kan?kan?
.
Recruit your team and growth your businesses, be a club owner or a the next real estate investor, it is all mafia.Be the next boss, show them what you got..



pastu beberapa ari lepas,
aku lepak MR.KAYA gan biebo,
aku tekun la ngadap blog aku nk ngapdet..
si biebo lak tekun ngadap Mafia War dia..
ok.Lelaki sejati ko ni tau.Soka i! opsss!!!

Few minutes later,aku toleh dia..
HOH????!!!apa ko main tu???

aku dh gelok2 penuh sarcastic.
kekadang boipren saya ni sgt berjiwa penyayang.
maka,tidak la bergelar mafia yg ganas sgt kan..

sbb???


skang dia dh bantai main SUPERPETS jgk..lawak.lawak.pastu beria la menjaga kucing beliau nama Baby tu..mandi la..kasik mkn burger la..kasik berak la..ok.maybe Mafia Kategori Penyayang Menatang ko ni.
.



papepon aku kenal biebo ni camne..
maka aku x heran pon bila dia main game ni.
cuma saje aku nk kutuk lite-lite..
slalu dia je kutuk aku..
.
dia kata aku gelok buruk terkejut la,
suke citer penuh aksi la..
so sila pasrah sambil melupakan hasrat nk melempang aku laju2..
.

wahahahahahaha~!!