Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 30, 2009

aKu nAk bABY..hOw ah??

Ahad

Citer pagi.

Supposedly pagi ahad tu aku kena ikot biebo mancing kt sukida.
Takdela KENA IKOT..tp aku kan gedik.
Nk berkepit je doplohpatjam dgn dia..jangan dengki yer.
Ianya LEBIH BAIK drp aku berkepit gan pakwe atau suami ko ye tak.

Jadi sebarang kemeluatan anda,saya tak peduli.
Wahh..ayat nk perli abis baik punyer je ek! :P

Aku dh pesan gan biebo,nk gi mancing tu kejut aku.
Sebabnya dia tak kompem lagi gan Nazri nk gerak kol bape.
Tp pagi2 katanya..yolah tu.

Pastu pagi tu aku terjaga around 9am..pelik gak dia x mesej2.
So aku amik kesempatan lelap sejam lagik..heeeeee.sempat :P
Celik2 kol 10.30 pon dia x mesej lagik.apakah??

Aku call dia byk kali tak angkat2..ni pekehel ni.
Tah2 si Nazri call pon dia x angkat.
gigih la aku dail dalam mamai2 tu.

Dah lama pastu baru la dapat cakap gan dia.
Tu pon sbb anak sedara dia si kontel tu terangkat fon dia.
Boleh dia kata tak jadik mancing aritu!

Marah I tau!!dah la kita ni tahan2 mengantuk mata.
Tido pon tak lena takut terlajak..sudahnya x jadik.

Pastu aku sambung blek tido dengan lena..hahaha!
ilang marah dapat qadar tido.


***************************************************

Citer belah2 petang sikit

pastu tetiba terbuat last minute plan gan shidah.
nak follow dia pegi ospital klang tgk kawan dia bersalin.
sbb aku pon takde plan dgn biebo,
ayuh la kita ke spital jenguk dokter kacak..oh i like!

PANG satu kali!ok.meh la gi tgk baby... :P



meloncat naik kete shidah je.sbb jalan ke Klang adalah serupa asparagus <--ayat maki yg telah diubahsuai menjadi perkataan sopan. si As pon join bersama2.pic dia takdak dalam nie.



pastu bole plak ada eksiden yg agak ngeri kelihatan.nampak tak motor terperosok bawah bumper belakang kete tu?yg magiknya,penunggang motor tu rilek jer berdiri tepi tgk motor dia.camne beliau terselamat tanpa sebarang kecederaan??mungkin berkat tgk Sivaji The Boss patblas kali kot.dapat gak dia belajar skill terbang2 ala matrix tu kan.


dah redah2 jem,akhirnya sampai jugak la..panas terik oh.hangus saya yg dh sedia rentung nie.
.
dah la parking jauh,pastu angkut beg2 lagi.
boleh plak time aku tarik trolley bag tu,si shidah nyanyi.
.
"percaya pada diri..dgn harapan dan keyakinannnnn~!"
.
lagu AF okk..gilo btol.hehe.tp cam lawak2 la plak.


pastu kitorg naik la tingkat satu.shidah kata kat sini si kawan dia tu.carik2 nama kat board takde la plak.



belah sini pon takdak.sini wad kanak2..aku tak nampak baby pon.rupanya salah wad daaa..dia kat tingkat 2.cheh.tak pepasal usung bag AF lagi skalik.ada sape2 nk nanges utk aku x?dh AFUNDI Keluar nih. :P



akhirnya ketemu.wahh.ramai btol org kat sini melawat baby2 baru lahir.sume muke ceria2 jek.tp kitorg tak dapat la tgk baby si kawan shidah ni sbb dia lahir tak cukup bulan.kene duk dalam incubator tu. <--sumpah malas nk check ejaan betol camne.
.
tp cam banyak la bleh belajar sepanjang aku lepak sini.esp cara2 nk perah susu kasik keluar.auww.ini bukan lucah ye.ini pembelajaran fentingggg..sok2 senang nk praktik! :P
.
tp bersalin kat gomen spital ni cam tak selesa la kan.katil bersepah2 pastu bising sana sini.insya allah la kalo aku sok,nk bersalin kat spital swasta.tu pon kalo ada rezeki lebih la.tp aku dh sound biebo awal2 suh kumpul duit dr skang.bole gitu?muhahaha.


sbb dr pagi tak makan,aku gan As pecut gi Kafeteria.
huk aloh..cafe dia cam terok giler la..kecundang harapan aku nk makan byk2.bukan sbb apa,sbb cam tak bersih.pelik aku.patutnya kat spital,kena la extra bersih ye tak.ni meja tak berlap,lantai kotor,atas meja bersepah2 sisa makanan.siap ada tulang2 lagik..euwwww. :(
.
padahal bukan ramai pon org makan..dah la teh o ais dia tawar pastu cair cam air masak lak tuh.ok.cam dh melebih2 lak kompelin aku.tp aku citer benda btol la kan..mana tau diorg akan improve sikit kalo baca kompelinan saya ini..wahh.verangan top.


muke2 yg makan cam eklas tak eklas jek.oh,aku lom wat rambut yer..tu rambut setting sendirik.ada nampak cam rambut Tyra Banks tak??ngeee~!tak agak2 nk compare tu.



nasik half+ikan apa ntah cemetot nau + sayur sikit + teh o ais cair = RM4.70.

.
dah makan naik atas lepak2 sambil tgk baby org.
sumpah cam rasa nk beranak la...geram giler tgk baby.
merah2 dan suci bersih gitu...sape nk kasik aku??
.
pas balik dr spital,aku lepak kat Ali Corner gan biebo dan Shidah.
pastu lepak D'Carbo plak..
pastu lepak kat Qaseh sbb abg rozi dah roger2.
tp malangnya sana dh full house.

sudahnya lepak kat kedai Zul Yahya pekena nasik lemak sedap nk pitam tuh.gambo seterusnya takde dalam henpon aku sbb aku tak snap pon.hiahiahiahia.giler pemalas!
.
tahukah anda malam tu aku tersasul sebut kuaci menjadik kuacang?
kombinasi kuaci dan kacang..bencik kena gelok beramai2 oleh mereka. T_T
.
mereka keji.takmo kawan.huhu!!