Thursday, March 26, 2009

peMbUNuHan BeRamai2 oLeH LoBstER GerGasI (18SG)

Malam tadi berdebar2 jantung aku tido.
Bukan sbb aku nampak antu,
Tp aku mimpi ngeri.!!!

Sbb takde benda nk ngapdet,
Sila baca citer dongeng aku ni dgn penuh kusyuk dan tawaduk.

Pelakon2 Utama : Kak Pida,Biebo,Kushairi,Aku dan Pian (tiada dalam gambo.low profile)












aku pelakon tempelan saje.bkn heroin.








.
.

.
Aku tak ingat camne mimpi ni bermula..
Yg aku ingat,bebudak Keicar Team buat piknik2 kt tepi laut.
Tetiba ada resaksa yg ganas dtg serang pantai..
*ok.ni cam ada pengaruh2 citer otromen skit*

Tp dgn rilek dan penuh eksen kitorg Berjaya membunuh resaksa tu.
Ko rasa2 bunuh pakai apa?meriam??bom atom??pistol?lastik?
No.No.kitorg melempang je resaksa tu..
Aku siap nampak jelas Kushairi pukul2 kepala resaksa tu.
Giler bodo tak logik kan..

*Tak paham aku cara setan mengarah mimpi.
Tak kretip langsung.*


Dah mati resaksa tu,kitorg pon mandi2 la kat laut..
Tgh syok2 mandi,si Kushairi menjerit2 sambil tunjuk tangan dia.
OMG!!2 jari dia dh putus!!siap memancut2 darah.
Kitorg pon panic la..ada jaws ke dalam laut nie??
Sume dh lari naik ke darat.

Tu la ko Kush..sape soh ko lempang resaksa td sampai mati.
Ntah2 ni sedara mara dia nk balas dendam..

Tgh2 panik tu,tetiba terkeluar Lobster gergasi dr tgh laut.
Bapak la besar dan menakutkan..bertempiaran la kami lari.



Ni saja aku tepek muke lobster tak ganas.takut ada lak yg mengigau memalam kang kan.


Lobster kan ada byk2 tangan, <--tangan ke??
One of it,mcm bulat kat ujung dia.
so dia sedut sorg2 guna tgn tu.Ni tangan spesis vaccum la ni.

Sume org dh mati kena sedut.Tinggal aku,biebo,kak pida dan Pian.

*kak pida jangan bimbang,suami dan anak2mu tak terlibat dalam mimpi ni.makanya,mereka selamat*


Kitorg dh jerit2 panik tak tau nk lari mana.
Pastu tetiba dapat idea bernas..
Apa kata kita nyorok dalam penyepit dia??

Bernas palotak ko!

Tp benar…itulah yg kami buat..giler bodo citer ni. T_T

Masa lobster jahat tu tgh abiskan sedut org,
Kitorg cepat2 menyusup dalam penyepit dia.
Leh imagine tak penyepit mana??


Haa..penyepit ni.tp sbb dia lobster gergasi,muatlah kami berempat nk masok.


Yg peliknya,masa nk masok tu,penyepit tu siap mcm ada pintu.
Bukak pastu katup balik rapat2 jgn bg dia perasan.
Kah kah kah.bagi aku gelok guling2 jap.

Lama gak la kitorg melepak di situ.
Last2 dapat tau lobster tu dah mati.
Huh???camne leh mati plak ni??

Rupanya sbb kitorg duk dalam penyepit dia sampai 4 org,
Penyepit dia mcm berat la kan..
Jadi dia kalo nk gerak,terpaksa kuar dr cengkerang dia.
Pastu masa dia kuar jenjalan takde cengkerang tu,
Ada org jumpe pastu bunuh dia buat makanan.

Yerla,bila takde cengkerang,mana ada protection kan.
kira org lepuk sikit je dh boleh mati.

Yg lagi tragisnya,yg makan lobster tu Kak N,akak opis aku!
Siap dia cakap..

“sedap cik..akak makan lobster tu pastu makan satay hamster…”

Erkkkkk????!!!

Perlu ke makan menatang yg perkataan belakang dia sama “ter” tu.

Pastu terus aku bukak mata bangkit gi keje.
Tak pepasal sbb berperang gan lobster,
pagi ni aku lambat lagi.

Kalo aku citer kt bos aku pasal mimpi ni,
Agak2 ko dia terima ke alasan aku dtg lambat?