Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, March 11, 2009

ciKGu SkoLah ManDu SlaLu PeSaN :Isi Angin Tayar Secukupnya.

malam pas makan busat tu,
aku singgah umah shidah mandi manda.
nak balik umah As teros,biebo ajak lepak Qaseh plak.

ada miting dgn bebudak Keicar pasal soknya nk g BBQ.
dan yg paniknya,BBQ kt sukida okk.
baru balik SUkida,nk pi Sukida lagik?
aiyOOO..ponat makcik.

hajat ati aku gan biebo maleh nk join dh.
penat giler baban..tp sbb sian lak kt diorg.
dah la tak ramai join.kalo kitorg x pegi,
bape kerat je nk ngipas ayam golek tu kan.

masa miting tu pon,kitorg mamai2..
asik la terpelecok percakapan..
nk cakap benda lain,terkeluor benda lain.
biebo lagik kelako ayat dia,
nk sebut ULU YAM,gi sebut ULOA YAM.
muhahaha.lawak.lawak.

nama senang,ko nk geliat2kan lidah watpe.

miting2..diorg kata nk gak BBQ soknya.
memula cam nk masak simple2,
goreng2 mi ke..goreng2 nugget ke..
pastu Mr.Presiden nk gak bakar2 ayam.

tgk2 jam dh kol 10.30 malam..
mana nk cekau ayam??
pastu baru teringat Tesco dkt Qaseh tu tutup kol 12.
sempat la nk soping sambil berlari2 kan.

berdesup aku,kak wida dan As ke sana.
rembat kete fie jek.kete aku penuh barang.


nasib baik tak tutup lagik..tp kedai2 tepi ni dh tutup la.giler rajin ko nk keje sampai kol 12 kan.tp bagos gak la dia wat camtu.kot tak,sok kita nk ngipas apa ye tak.



soping cam lipas kudung.berlari sana sini.yg kelako,ayam tu diorg dh siap2 pack nk simpan.kitorg paksa2 suruh mamat tu bukak balik.nasib baik kuasa menggoda aku kuat kan,sekali kenyit je,berterabur mamat tu lempar ayam atas meja. *citer dongeng.ko jgn caya*
.
.

byk benda nk beli,bahan2 nk perap ayam la,paper cup gan plate,kordial,dan mcm2 la.nasib baik dapat sume benda dgn sukses skalik.terima kasih kpd Kak Wida yg dh biasa soping brg dapo.harapkan aku,terkial2 carik.tgk serbuk itu ini pon dh konpius.haihh.


dah dapat barang,gegas2 lak nk ke Qaseh.
nk agih2 barang sbb setiap org kena la tolong masak.
aku amik tugas GORENG NUGGET jek kt umah As.
Kang kalo suruh aku perap ayam kang,tah apa rasanya.
aku sedor diri yer.takyah cakap. :P
.
saat tiba di parking kete..
masing2 terlopong memandang tayar kete fie.
???!!!!???!!!


aku adalah seperti mau menanges.
tidak mungkin ini kerja aku!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tayar kempis okkkk!!!


aku cam cuak gak la.
dah pinjam kete org kan,tetiba terpancit.
tp aku cam pelik la,Qaseh ke Tesco tak sampai 200 meter.
takkan lah sempat aku langgar benda sampai pancit kan.
.
As pon roger la fie suruh datang tgk.
aku still kaber muka tak bersalah.
sbb aku mmg konpiden bukan salah aku.
bila fie sampai gan biebo,
selamba beliau berdialog..
.
"Laaa..ni bukan pancit.mmg fie tak isi angin la.."
aku -->> Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com
.
.
Lenkali,please take note apa cikgu skolah memandu ajar ye kawan2.