Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, March 27, 2009

aRi jUmaAt iNi peNuH bErMakNa.

arini bos aku mc!yippie!!
*sambil sandar kat kosi dan menyilang tangan belakang kepala,muka ada sengih2 gedik*

since ptg smlm aku nampak dia bising2 sakit perot.
eleh.pandai ko berlakon kan,
siap buat muke berkerut2 cam sakit nau kekdahnya.

aku bukan la anti dia..
aku nyampah jer..hahahaha!!!
boleh gitu??

oklah..arini keje aku pon x banyak.
so i am freeeeeee willyyyyyyy~!!

makanya aku akan cuba mempublish byk2 entry.
dh tentu2 weekend kang aku sunyi sepi kan.
mau meroyan ko tak baca citer terbaru aku.
*oh tuhan..pompuan ni sangat perasan..tolong lah!! T_T*

nti aku carik bahan eh.
kalo aku amik gambo kaki aku dan tepek sini lalu membuat tajuk "kakiku tiada cagu spt kaki kamu", adakah ianya enak dibaca??

ok.sila simpan penampo ko.