Thursday, March 19, 2009

sAYa SoMBoNG aTAu PEmesRA?

Huargh..aku sangat buhsan..
Arini adalah tidak busy langsung..
Mmg la cam best takde keje..
Tp tahukah anda saya bosan duk sesaje gini.

I x suke makan gaji buta yer. <-- tipooooo!

Biebo call td, dia lepak di D’Carbo.
Aku cam nyampah dia lepak sana..
Sbb kat sebelah kedai tu ada Saloon.
Dan awek2 saloon tu suke bersidai tayang muka kat luar.

Apa pon boleh terjadi kan..malas nk pikir.
Tp kalo dh niat nk menggatal,memana pon bole ye tak.
Takyah tunggu awek saloon,tepi jalan pon jadik.
*ayat nk sedapkan ati..*

So cuba percayakan pakwe sendiri..
*sambil tadah tangan doa bg penerang ati sikit*
Aku mmg ada Masalah Kepercayaan yg kronik.
Haih..tolong la mengaji kat telinga aku ni sikit.

Oklah..sbb takde benda nk merapu,
Mari kita buat kajian tentang diri sendiri.

Hurm..apa tanggapan pertama org masa kenal ko?
Adakah ko nampak mesra?gedik terlampau?
Atau peramah terlampau?sombong?bongkak?poyo??

Mmg la selalunya diorg takkan cakap depan2.
Tp lelama bile ko dh rapat gan diorg,
Barulah diorg bukak rahsia ngumpat2 ko kat belakang.
Perghh..keji.keji.

So apa tanggapan pertama org pasal aku??
Hurm..majoriti kata aku nampak sombong dan garang!
Oh noooo <--sambil geleng laju2 dan melibas rambut cantik.

Ok fine.mmg ramai cakap camtu.
Maybe sebab airmuka aku nampak sombong dan tak mesra alam?
Or sbb idung aku mancung lalu kelihatan mcm manusia berhidung tinggi?
Ataupon sbb aku mmg payah nk tegur org aku tak kenal?
Atau aku mmg berlagak nk mampos??


Oklah.dalam pic ni mmg aku nampak cam makwe yg kijam dan berhati batu.tp ni sbb aku tgh sentap gan laki aku yer..dan jgk lom ready nk bergambo senyum simpul penuh ayu.


.
pastu bila dah kenal aku rapat2,
barula kua ayat2 cinta..

"aku ingat ko sombong dulu..muke garang cam Guru Disiplin..rupanya ko nie giler jgk budaknya"

"btol..first time tgk ko dulu,aku ingat ko berlagak..kerek."

"muka ko tak mencerminkan kemesraan.."


yerla.terima kasih atas kutukan membina ko tuh.
sbb tu org cakap,tak kenal maka tak cinta.
kenal bole..kawan boleh..kawen je tak boleh yer! :D

aku bkn sombong..
cuma aku amik masa nk rapat dgn ko.
mungkin jgk aku kena tgk ko ni jenis camne kan.
if ko ati kering,senang jela masok gan aku.

tp kalo jenis ati tissue chop love2 kaler pink,
mmg lambat skit la aku nk jumpe "tune" dia.
sbb byk aku kena lapik ni..kain lapik dh la mahal.


tp saya yakin saya adalah manusia yg frendly,caring,loving dan memahami jiwa nurani kawan2 saya.. *korg,plis jaga air muka aku,iyerkan saje sume fakta ini ok.Ugutan Keras!*




dgn bebudak opis..ok2 la.ada gak la yg rapat,tp tak ramai sgt la.sbb aku di opis cuma bekerja,bukan menambahkan kenalan sosial.cey3..ayat kaberline kekdahnya.


tp bile dh rapat giler,mcm2 citer la aku tadah kt telinga aku ni.pasal umahtangga la,keluarga la..so sbg kawan,adalah penting ko menjaga rahsia dan airmuka kekawan yer.jgn menikam dr belakang..tembak or lastik takpe yer sbb kita sdg bermain Polis Sentri.



gan bebudak Keicar,kaum2 ibu ofkos la jadik geng aku.so kalo kena rancangan yg melibatkan kaum lelaki ni,takdela aku buhsan kejung sesorg.adala mak2 budak ni nk layan aku merepek kan.tak pon sama2 layan ngumpat budak kelab lain.oh ini auta yer. :P



dan paling fenting..aku tak sombong dan penyayang gitu.harapnya bukti ini menjelaskan segalanya betapa saya kelihatan begitu mesra alam.
.
tetiba aku rasa entry ni macam bodoh dan tak bermotip.
apakata saya stOp di sini dan turun membeli kopok lekor di kantin.
daaaaaaa~!!