Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, March 20, 2009

hObi SpaNjang ZaMan : MakAN

tengahari td Kak N kata ada lunch luar.
ada travel agent tu nk banje kitorg kenyang2.
aku apalagi la kan, x padan berkebaya bagai,
meloncat bintang diiringi tarian pom-pom dr Kak Raisah.
*citer rekaan.*

rejeki oh..rejeki.
pastu kepala mula berplan2 mana nk pow diorg.
keji.keji.sume dok pikir port memahal jek.

memula Kak N kata nk gi OU..
alaa..OU paling best pon mkn stimbot kt COCA.
boring la plak kekdahnya..

last2 decided pegi Sri Ayuthia..
hohoho..soooka!soooka!
teros terbayang2 butter prawn melambai2 kat aku.



sri Ayuthia yg hanya menerima kehadiran aku atas dasar DIBELANJA ORG.tak kisahla kan..dh namanya tuah badan.. *Ceyy..padahal muke aku ni muke seposen dan cam org tak berduit,maka org kesian lalu membelanja.. T_T*



kitorg berlima je..sume ladies yer.. <--statement utk biebo.


customer cam tak bape ramai arini..maybe sbb tgh2 bulan.x masyuk sgt kot ko nk makan besor sini..time dapat bill cam berpinau2 bijik mata nk kuor duit dr wallet.maka,sila gunakan kredit card..tak terasa sangat kot. :P



the Menu.



air aku cam biasa...Apple Juice.tah pesal,asal dtg sini asik la minom ni.nk kata sedap,mmg sedap la kot.juice dia cam rasa epal+asam boi gitu.nyaman2 stone.fuhhhh..


order ikan masaktaktaunama+kangkung belacan+tomyam ayam+butter prawn yg sedap sampai makan tamak byk+kerabu mangga.
.
makanan dia kat sini mmg super duper yummy la.
pedulik apa aku alergic ke..diet ke..
sume di luar kawalan..huarghh!x soooka!
bile perot dh kembung2,kebaya rasa sendat,
baru la termenung mengenang nasib.. T_T
.
best je lepak td..gelok2 cam setan.
si Agnes tu,ahso paling sempoi pnh aku jumpe.
mmg pandai buat lawak spastic.
mungkin KRZ dan kak pida akan lebih teruja tgk dia bercerita.
penghayatan watak terlampau kooo.
.
bile dia citer,mcm2 aksi + sound efek keluar dr mulot dia.
takot aku...tp still aku leh gelok cam x hengat daratan.
kdg2 sebab kelako sgt,rasa nk tampo je muke dia.
seksa perot aku doe!
.
maka skang,butang baju kebaya tang perot aku asik terbukak2..
why ah?ahh??!