Thursday, March 5, 2009

sEjOk di LuaR,PaNas Di DaLaM

sejok nk mampos opis aku ni.
sumpah sejok dia lain macam..
bkn sejok2 cam ekon biasa tu.
ni sejok tahap membunuh.

keji btol la..camne nk wat keje nih.

aku siap selubung gan simut tebal pon takde efek.
sudahnya aku amik sweater,
sarung cam Mat Rempit bwk moto tu ha.

leh imagine tak camne?
Oh my god..ko nie slow btol la.

gini,amik sweater,sarung dr depan.camni ha..

aku yg kontrol ayu dalam kesejokkan.ni pon still menggigil2 badan aku.tatau la spesis apa ekon nih.spesis pembunuh bersiri gamaknya.
.
.
hurm..ekceli mood baik aku terjejas seketika.
apa perasaan ko kan..
kalo ko tgh borak gan org tu,
tp org salah anggap perkataan2 keluar dr mulot ko.
.
padahal maksud ayat ko tu lain..
tp dia dengar,dan buat assumption lain.
bengang tak??haaa?bengang ke bangang??

sakit ati ok.

masa dia bengang2 gan aku,
*bengang sbb dia sendiri pikir lain,
padahal aku maksudkan lain.*
i was like ---> pehal??apa salah aku??aku ckp camtu ke td??

sumpah aku cam lost sekejap.
dahlah dia salah tafsir benda aku cakap..
pastu nk marah2 aku plak..
pebende nie weiii....!

sedihhhh...geram pon ada.
sudahnya aku letak fon teros.
kang aku menjawab kang panjang lak kekdahnya.

lantak la...
tu aku cakap bahasa melayu pon x paham.
lom aku cakap Rusia ke..Tamil ke..
huh,sgt berkecil hati...

ok lah.sekian luahan perasaan geram dr manusia menggigil.