Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, March 24, 2009

SaPE Kata BuRGER King paliNG seDAp?SaLaH tu.

malam tu kitorg gerak dr sukida around 9pm.
memula plan nk masak ikan kat port biasa,sec 19.
tp sbb memasing cam dh flat out giler,
carik jela kedai2 area situ.

pastu kak pida nk mkn burger sedap kt Belanga.
yerla,dulu kitorg nk try,tp dia x bukak.
kak pida gan KRZ dh beria2 dh pomot seolah2 burger tu melampau kesedapannya.

so marilah kita pegi cuba.kalo tak sedap,AWAS yer.. :P


ni bkn muka terkejut.tp muke lapo pasal dr siang kitorg ikat perot.kekunun nk tibai mkn ikan berkilo2 malam ni.



birthday girl..oh girlkah??hik3.papepon epi buffday kak..me love u much2.


ok.Burger ni dipotong 4 sebab aku share gan kak pida.x sampai 5 saat diletak atas meja,dh tinggal 2 ketol.apakah maknanya??maknanya..IA SEDAP MELAMPAU!!sumpah aku tak tipu.stone gile ko..nanges aku.nanges. T_T
.
motip share gan kak pida?sbb aku dh order nasik.kalo tak mau aku order 16 ketol tapau bawak balik makan tanpa henti..wuwuwu.sedap giler wei..meh aku describe nape ia sedap.
.
1) Lettuce yg digunakan : salad segar,bkn kobis.
2) Roti dibakar garing tp x penyek.bile gigit,bunyik kruk-kruk.
3) Sos sedap + mayonis sedap
4) Rupa menarik dan indah dipandang.
.
p/s budak jual burger : aku dh pomot baik punya burger ko.so pasni,sila kasik aku free 5 bijik setiap kali aku dtg yer.sekian terima kasih.

yer.saya tengah stone.sila gelokkan muka spastic aku neh sebagaimana KRZ dan kak pida gelok guling2.hampesh tau.



ni biebo order plak..burger ayam.aku kecek2 jela.nk order kang cam jelas plak keburukkan lantak aku..kang kena lak dgr ceramah free biebo yg bertajuk Cara2 berdiet yg sihat.



uii..sedap benor kekdahnya kan.leh repeat lagi ni kak pida..thanks sbb pomot burger nih sekaligus memangkin pertumbuhan lemak2 tepu dlm badan saya. T_T

oh..berbalik kpd menu nk makan ikan tu.
kitorg ni cam konpius2 la kan..leh ke masak ikan sini?
sbb ada certain2 kedai takmo amik upah masak.
maka dok tanya2 la bebudak kelantan waiter tu.
tp sume kata..
.
"kok gi tanya bos kat dale tu ye..saya dok tau" <--sila baca dgn slang kelatanis.
.
dh tentu la ni keje aku gan kak pida kan..kata KAKI GADOH. :P
.
kitorg jumpe la makcik cashier tu..
dok tanya2 leh masak ke x..makcik tu muke masam2 jek.
.
makcik masam : takleh la..kitorg tak amik upah masak.
K.Pida manis : nape eh makcik?
makcik masam : mmg tanak amik..susah la..bla.bla.leceh la.
aku extra manis : ikan talapia kecik2 je..takleh eh?
makcik masam : kita mmg MALAS la nk amik ikan luar.nanti kalo org lain nampak,org lain nk jgk suruh masak..
.
pot-pet-pot-pet lagik.
tak paham aku..amik untung upah masak pon tanak?
dahlah jimat bahan mentah ko kan..
tp dia tanak,takkan nk paksa2 plak kan.
kang ada bergadoh sumbat talapia 2 ekor dlm mulut dia kang.
.
dosa ko acik..org tua tu.ok insap.

so order la menu lain..kepingin aku nk makan talapia oh..T_T
.
malam tu mmg penat abis la..
aku gan biebo cam dh meracau2 lam kete.
asik tersalah perkataan je keluar.so punny dan ngok ngek.
.
.
oklah..more stories to come!chaiyokk!!
*sambil buat work out lompat bintang depan PC*