Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, March 19, 2009

cAmnE kO LeH terSeSAT ke uMAH akU??

dah lama aku x check Nuffnang aku.
td aku saje je godek2 bukak keywords.
nk tgk apa perkataan org taip sampai tersesat ke blog aku.

ada la beberapa yg lawok..
so mari kita mengumpat bersama.





1) awek aku cun berkebaya tudung merah
hahaha.so punny.aku tak paham..
maybe jgk jejaka ni ternampak awek berkebaya tudung merah kat memana function,tp tak sempat nk tackle.
so dia search2 la kat internet kot2 ada yg matched gamaknya.
tp kenapa taip AWEK AKU??
adduuu..takyah la pikir,takde jwpn di sini.

2)Emy ku sayang
Hahaha.dasat ko emy..
ada org google nama ko camni dalam tenet.
and for sure dia akan sesat sini sbb dlm blog aku byk kali aku taip EMY.Tahniah..anda begitu disayangi.huahuahua.

oh lagi satu,Umpan Pancing Lipas??
word mancing/pancing/umpan mmg sinonim la di sini,
tp umpan lipas??scarryyy oh bunyiknya.
aku kan Anti Lipas 18 keturunan.
tp..ada ke org guna lipas wat umpan??



3) Kutuk Taska
Ok fine.nampak sangat blog aku byk kes kutuk.
ni nk kena kurangkan mengutuk ke hape ni eh.


4)Minah Mereng
Paling takleh blah sea-yal!!!
ada plak dia search Minah Mereng,
terus sampai blog aku..
wuwuwuwu. T_T sentap aku..!!!
adakah aku kategori Minah Mereng tersebut??

sape kata aku mereng,
sila ko darab 14 sbb tu tahap kemerengan ko. :P


oklah tu je kajian arini..berlintas langsung dr Damansara,Kita kembali ke ANgkasapuri.