Thursday, April 16, 2009

adAkaH aNdA peNGGemAR SoYA spt SaYA?

sbb bos aku sakan bercuti,
makanya sakan la aku ngapdet arini.
sok2 dia dh balik,cam payah sikit la kan.
sikit2 dia panggil aku..PANG bg bisu kang baru tau.

itu biasa..sbb asal dia balik cuti je,
dia menggelabah,kelam kibut cam hape tah.
takut nau bos2 kata dia cuti sampai abaikan keje.
buat rilek sudehh kan?

ok,tajuk topik petang ni..Ko suke Air Soya?
aku sukerrrrrr..sbb aku nk putih. T_T

makanya aku beli la air soya dalam botol tu lunch td.
tp minom x abis,so bawak la parking atas meja ni.
agak2 mengantok,sedut sepam dua.
syorgaaaaaa doniaaaaaa~!!

pastu nampak dh kulit aku cerah sikit2..
ok ni tipu.ada plak ko teros terjah kedai carik soya kang.
punye la nk putih kan....

citer selekeh campor sikit2 ngeri ni baru je berlaku.
begini citernya.. <--sila buat pandangan kabur/kabus cam dalam drama tu.



sbb straw dia lebih panjang dr botol,maka aku lipat la gini straw dia..nk kepit dgn penutup kang,susah nk sedut sbb dia terkemek kan.


tetiba aku rasa kelaparan,so amik biskut lam tin.
tgh syok2 mkn beskut sambil layan lagu kt pc.
uhuk..cam tercekik!

cepat2 aku bukak botol soya,korek2 straw.
rupanya dekat straw berlipat tu,ada air masih bertakung dlm dia.
bile aku tarik dia cam lastik la air tu kat aku.

splashhh~! <-- sound efek melampau penipuannya.takde bunyi gini pong.

hambikk ko.nk sangat putih kan??
abih air soya bertepek kat muke aku.
takde la banyak..kira ada la dalam 5 titis gitu.

paling takleh blahhhh..
termasok lam lubang idong okkk!!!
bongek btol..dah la sejok air dia..ngilu..haha!!



:: air soya yg cuba diminom melalui lobang idong.tatapp manis rasanya..::
.
.

giler keji tau..siap meleleh di pinggir cuping idong.
aku lap dgn cepat sbb takot ada org nampak.
kang ada plak diorg kata taik idongku mencair...yuckie!
.
makanya..masihkah anda menggemari soya???
.
P Palang S: giler aku sedar entry ni takde motip.haha!