Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 3, 2009

aNTaRa LaKSam daN Gay BOy

yeayy~!arini ari jumaat.soka.soka.
Sbb esok cuti dan aku dh booked tiket Fast and Furios!!
Emy,maka sok marilah kita berarak ke Pyramid.


Smlm kan..modd aku cam bladi-heyl.
Dah la aku kelam kibut wat keje..
Pastu bole plak ada org sakit2kan ati aku.
Haih..malas aku nk citer..

Kang ada plak yg sentap melampau kan.

Smlm aku sampai umah,aku menapau laksam.
Sedap giler weyh laksam ni..lemak pedas cukup!
Dh bape ari aku singgah kedai dia,manjang je abis.

So kali nie,aku bernasib baik. *masokkan lagu LUCKY di sini*



Harga dia RM2 je sepaket.byk oh..sampai kenyang2 perot aku mencekik dia.slurppp!~





Aku sebagai duta laksam.SEDAPPPPP~!abaikan muka cam penyu tu.


Smlm aku layan American Idol dan teruja btol tgk Adam Lambert.
Bestnyaaaaa..kacaknyaaaaa..kacaknyaaaa..kacaknyaaaa~!
Haha.angin menggedik dah kuar tetiba.

Tp tahukah anda beliau GAY?????
Yes true.dia adalah gay..dah tersebar dh gambo2 dia.
Kecewa aku..knape skang ramai sgt gay??

Muke kacak2…tak taste pompuan plak.rugi btol.
Takpelah,aku beralih arah kat Kris Allen plak..muhahahaha~!

Adui..pale aku pening la…maka nk ngapdet panjang2 pon tak larat.cam kena MC je senin sok. :P