Tuesday, April 14, 2009

EnTRy teMPaH MaUT :TransFoRMasI dULu DaN KiNi.

muke asben/boipren ko dulu dan skang sama tak?
maksud aku masa dia kecik2 ke...remaja ke...
sama ke dgn muke dia skang??

kalo dulu ensem,skang ensem juga kah??
kalo dulu ensem sikit,skang ensem banyak kah?
kalo dulu muke pecah umah,skang pecah pasaraya kah??

ok cam melalut plak.
tp ko paham la konsep apa aku nk cakap ni kan.
kalo x paham..ko translate la sendiri dalam bahse tamil.

tp aku perasan la..ada org muke dia tak berubah sgt.
mcm mana sememeh dlu,camtu la sememeh skang.
camne kacak ke lawo dlu,camtu la jgk rupa dia skang.

aku??tah ek..
dulu jelita kot..skang ni anggun..!
*muntah darah korang baca statement ni kan.*

tp aku rasa kelako giler tgk gambo biebo dlu2.
bukan la dulu sangat,kira 9 years back la.
muka bapak beza weh...sampai aku x kenal.

dalam tak kenal tu,guling2 gak la aku gelok.
kalo la aku jumpe dia zaman tu,kompem aku x jeling.
kompem aku pandang sipi2 celah mata jek.
*budget diri sendirik cantik sgt la time tu..*

belek2 wallet dia,jumpa la gambo masa dia masok kadet..
muka tak cukup ganas la bo..serius tak tipu.
muke cam mtk kena buli je nih... :P


dia pakai spek yer kawan2....aduuuu.giler senak perot aku gelok.nampak nerd abisss..kalo satu skolah gan aku ni,kompem aku buli suh beli kopok lekor kat kantin ari2.bahahaha~!
.
lain bebenor...ni cam muke adik dia ado.



gambo lesen dia plak..yg ni takde la beza sangat dgn skang.cuma gambo ni lebih kacak la kan..kalo time ni aku jumpe dia,mungkin aku dh pinang siap2 kot. :P
.
tp kacak ke..nerd ke,
kalo dh sayang apa ada hal kan.
kata chenta tu buta..
.
cuma chenta aku je rabun kot,
sbb aku menggatal lebih.hiahiahia.
ampunnnnnn encik biebo yg kacak lagi bergaya.
.
p palang s : nasib baik aku dah simpan dalam peti besi gambo aku dedulu.pheww~!