Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 9, 2009

sAYa teRLamBat dAN bOS poN KePOChi

pagi ni aku terlambat sejam dari biasa.
9.30 baru sampai opis..
bukan salah aku yer..aku bangun cam biasa,
cuma ada eksiden kat kepong td.

kalo dh eksiden,ko cam tak tau jadi apa.
jadi jammed stoberi la kan..leh tido dalam kete.

tp yg sengalnya,aku tak amik gambo.
makanya tiada bukti pengeksidenan berlaku tadi.

aku beria la mesej bos aku cakap aku lambat..
bila aku masok opis td,dia takde gi conference call..
pastu kak ruzy cakap dia kepochi2 carik aku..
takot nau aku tak datang keje.

dia tak dapat sms aku ker?
aku tgk report td delivered je..pelik la plak.

dia kepochi2 sbb start esok dia cuti sampai next week.
gi korea ko..seronok benar idop.
aku plak terkangkang buat keje ko.
takpela..mana tau sok2 aku ganti tempat dia.. :P

ok lah..tiada gambor nk ditepek..

p palang s: emy,camne sok??pojek jahat kita tu..tu..tu..