Tuesday, April 28, 2009

KaLO kaYA,dAH LaMa BeRKamPuNG di SiNi

Ari Ahad

masih lagi misi merayap sakan.
kali ni kitorg terjah IKEA plak.
nasib baik la sepelaung je dr umah aku..

citer secara ringkas sbb jiwa adalah malas..
sbb??adik aku baru sms ni tadi..
diorg dah gerak balik kuantan..

oh..i'm gonna mish u all..balik kang mesti sunyi. T_T
Mish Nina jugakkk.. *jap.jap.nk lap air idung.*

baik.sambung citer.


Ini Ikea.Nampak tak ciri2 kemalasan menaip tu?buat2 tak nampak jela eh.huuuu~!




masok2 dalam teros meronda dgn penuh keterujaan.sbb melampau2 lawo barang2 sini.nk beli sume cam tak mampu la kan..tetiba nampak lelaki tua kaya. "hello dato'.." sambil kenyit2 mata.PANG!!skali lagik. PANG!!!


paling teruja melihat lampu2 cantik ini...lawo kan.nanti aku nk beli...lalala~!




pastu lapo,teros lari laju2 ke food court.tp bile wikend mmg ramai la plak manusianya.




makanan yg diorder oleh kami..




tak sah kalo tak pekena meatball...amik 20bijik teros.tamak.tamak.pastu order chicken wing yg sedapppp.kalah kepsi apatah lagi sayap di Kota Kinabalu.huhu.




pastu sambung2 la meronda sambil mencapai 2-3 barang yg termampu.giler kejung2 kaki merounda dalam ni.


pastu pulang la ke sarang..gitu je ayat penutup kerana penaip sgt pemalas.hahaha~!

*baru perasan,gambo2 pelakon tidak di snap.chist btol!*