Thursday, April 9, 2009

KaLO mUdaH peNgsaN,JGn tGK GamBOr nie

ini lah baby pojaan atiku itu..


aduu.. <--pengsan bertalu2.


ekceli ni baby kucing adik aku..
adik aku ada angkut sekor kucing gebu dr umah mak aku.
dia bela kat umah sewa dia kat subang..

baru2 ni dia cakap kucing yg bernama pendaftaran Uyien itu
telah selamat memberanakkan 3 ekor baby kucing.
anak sulong ni yer..pasal beliau anak dara lg ketika diambil dr kontan.

*ni kes beliau dirogol di jalanan ketika terlepas dari kurungan.giler keji mengawan tak kira latar belakang boipren.huh!!*

masa tu dia ilang sehari je,
tup-tup teros gandong..hebat tak hebat la kan! :P


dua ekor dh mati kat klinik haiwan pasal sakit apa tah..maka tinggal la sekor ni yg bernama Archie.comey oh..adik aku asik MMS gambo dia je.
.
.
aku tak penah jumpe lagi si Archie ni,
tp aku dh ugut2 adik aku soh bawak balik umah aku jap..
sape soh dia anto gambo byk2..mau menggelupor sini.
aku rindu oh nk bermanja2 gan kucing.
*err..bukan kucing ke kena bermanja gan aku??*

oh Archie..kenapa la ko comel sangat.. *sambil belek2 muke sendiri kat cermin*
.
.
ok skang dah tau mana ko warisi kecomelan itu.