Monday, April 6, 2009

AntARa BoLIng dAN HidANgaN enAk dr BaKAL maK meNTua

lepas beli satay kt PKNS,biebo antar aku kt alam sentral.
baik kan dia..soh aku gi noty2 jap kat dalam tu.
ok cam menipu je ayat.

dia anta aku sbb aku nk main boling gan bebudak ni.
takdela bebudak..bapak budak la kot.haha
yg join : abg rozi,kak wida dan pizi sahaja.

biebo kalo sempat,dia join la baling bola sapu longkang.



org ramai aritu..so tunggu kejap la before dapat main.kitorg main 2 game sajork.





pizi dan haziq..pizi yg rupa bapak budak tu yer..haziq yg kiut miut mata bulat ni.nasib baik pizi main,kalo tak,kompem aku yg tercorot!eh-eh..rasa cam nk lari laju2 jap.haha.



tak tau plak nk buh caption apa..



pastu start la baling..tak kusangka kak wida dan abg rozi byk peningkatan prestasi berbanding dulu2.sedangkan aku....ah,malas nk citer lebih. T_T
.
kitorg dh abih main,baru la biebo sampai.
tak merasa la beliau nk tunjuk skill kan..
sbb kitorg teros gi lepak makan.dah lapo2 nie.
kata ujan kan..manjang la lapo.
*tp perot aku tak kira ujan guruh panas meletop ke hape..manjang nk makan! :P*



kitorg gi makan kat Kota Anggerik Sec 7.sini makanan dia sedap2..ada chic wing yg sedap jugak..sotong kangkung dia pon marbeles..ubi rebus lagi la...slurppp! *saje kasik ko terliur petang2 nie.ada gak yg balik ni gi gali ubi ek. *




aku order air gan chic wing je.sbb mak mentua kasik bekalan makanan banyak melampau.ada soto,mihun,cupcakes dan pulut kuning + rendang.thank u future in law.. :)
.
biebo keji tau..ayat takleh blah.
.
"byk btol mama kasik..dia ingat menantu dia ni kurus agaknya."
.
what??what??? tak soookaaaaaa!!tu ayat ko nk kata aku gemok la tuh!bluek!!
.
shidah pon ada datang smlm..sib baik.ada gak geng nk makan sama2.byk sgt.mana aku larat nk abihkan...tp sedapppppp. < -- PERINGATAN :bkn ayat bodek.ikhlas ni weh.
.
.
ok lah.sekian citer ari ahad.
cam nk mampuh aku ngapdet arini.
gigih ohhh..sila berkawad depan aku skang!