Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 1, 2009

mAXis RoaDsHOw di OpIS ku..PeRLu ke RegIStER?

haih..kemalasan nk ngapdet..pehal ntah.
maybe jugak sbb mood april fool kot <--apa kene mengena tah.
maybe sbb bos aku buat APril FooL kat aku dgn melambakkan keje yg byk termasok la keje yg takde kene mengena dgn job scope aku.

Fool punyer bos! <-- bole maki gitu?
tak baik tau ko ni hasut aku maki2 bos.ujarku kepada encik syaiton. :P

oh,hari ini dan esok,MAXIS wat roadshow kt opis aku.
sape2 yg pakai prepaid,leh la tukor line.
free sajork..siap dapat free henpon ye kalo register.

mcm tamak dan tergoda tak?tergoda okk.
tp aku maleh la nk tukor line nie.
kang dh cam tak reti nk taip mesej,manjang nk call je.


dia sediakan package Corporate Value Plus utk monthly bayor RM50,RM80 or RM150.pastu kalo carik downline utk family plan leh dapat Ipod Nano la pulak!!sukeeeeee tau..tp sape la nk jadik downline aku semata2 nk kasik aku Ipod free.ke ado??kak pida mau??




bebudak opis aku mmg suke la kalo ada ektibiti mengulor camni.laju je sorg2 menerjah..aku just nyebok2 tgk suasana je..tak kuasa la nk register2 plak.
.
hurm..kalo dikira,aku topup almost RM100/month.cam rugi la plak kalo x pakai line kan.dapat henpon free..lari.lari.aku dh nk terjebak nih. :P



ramai gak ler yg register.pastu kalo kitorg call sesama staff yg amik plan ni, ianya free selama 38jam!haaa..bergayut la sampai bengkak telinga.tp pejadah nk gayut gan budak opis kan..kalo pakwe satu opis,ada la pekdahnya.
.
biebo,saya tak bermaksud apa2 okk.uhuk2. <--terbatuk kaberline plak




kemain kencang abang maxis ni 'menggoreng'..ko jgn menipu yer bang.berdosa.



aku masih berpikir2 rasionalnya kalo aku amik pelan ni.rasa cam nyampah plak nk bayor RM80 tetiap bulan kan..ikat 2 tahun lak tu.at least kalo guna prepaid,time sengkek leh gak topup 5 hengget ye tak..
.
takpela..malam kang wat solat istikharah.wahh.perlu ke??