Thursday, April 16, 2009

bErIta BaiK uTK meREka yG BusOK

Masa kejadian : 3.20pm
Pelakon : Aku dan kak N


kring..kring. <--telepon old skool aku menjerit.

aku : hello... *dgn suara lemau2 mengantok*
Her : Acik ko busy tak??
Aku : ermm...tak sgt..awat?

Her : meh la sini..ada benda nk tunjuk ni.ko mesti suke.
Aku : Apo??malas nk jln la..akak meh la sini..
Her : oo..camni la ko kan.takpe cik..takpe.. <--ayat sentap.haha.
Aku : Yolah2...
Her : Datang skang ok.
Aku : Okeh.

aku malas btol nk berjalan..
mood nk tido je nie..huhu
tp sbb cam terpedaya gan kata2 manis Kak N,
aku gi gak la..curious beb.
selalu benda dia nk tunjuk kompem benda2 hot.



takde la jauh mana..kira camni je jarak department Kak N dr pintu deparment aku.ko kira la sendiri bape kaki berdasarkan tiles di atas nih. <--cam beria lak nk explain.mcm la ko kesah.huhu



masok2 dr pintu belakang,aku tgk ada akak2 opis kerumun kat dia.wahh..cam hot benar gayanya..apakah itu?


rupanya ada sesi ciom2 sample perfume daa..wah.soka nih!


ni lah rupa perfume dia...sebotol 30ml tu RM75.90.ko minat ke?kalo minat sila kontek aku yer..dh campor komisen aku,RM90.00 dah ler..opps!tercakap plak dah!patut diam2 jek.hahaha!




Kak N yg tak jemu2 berbisnes.dr tudung,beg,ni perfume plak.tahniah kak.dah kaya jgn lupe belanja... :P




ni la rupa sample eh.aku tak sempat nk ciom sume pasal ramai plak org kat situ.aku nk amik,dia nk amik gak..so cam tak puas la kan.takpe,later aku leh tgk lagi.
.
ni bkn la ori nyer perfume..
cuma dia diinspirasikan oleh prefume2 ori tu la.
ada Hill Duff,J-Lo,Britney & etc.
Hugo,Davidoff bagai tu pon ado.
.
sape2 rasa dia malas mandi tu,elok la beli.kan?