Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 14, 2009

AnTaRA JanGan TeguR daN JanGaN LemPAnG

hallo peoples..

sorila yer..sasaje aku pending citer Ahad tu.
kang kalo aku citer skali harung,
sok2 nganga takdak bahan nk ngapdet.

makanya aku peram la citer tu utk ari ini.
relevan tak alasan tu?haha.
padahal pemalassssssss...

Ari Ahad
sbb aku dh smangat booking tiket,
makanya ahad tu berduyun la kami ke Pyramid.
aku booked dua showtime,tp sbb lambat tgk kol 5.45 sajork.

citer apa??

citer Jangan Tegur..!

aku takde la letak high expectation utk movie ni.
tp tgk preview dia cam takot2 jek.
kalo tak takot,jom sepak David Teo reramai.


manusia cam biasa,ramai melampau kat sini.dan aku juge cam biasa,bangga2 diri gi amik tiket kat fast lane.terasa cam VIP plak dah..benar.aku kdg2 jakun tak bertempat.



kisah kontroversi selitan.
ari tu bukanlah ari yg indah sangat.
sbb aku hangin satu badan..bukan aku je,
pizi gan biebo pon sama..menyiraapppppp!!

aku paling takleh blah kalo berhadapan gan org camni.
sakit ati tgk org tarik muke depan ko without any reason.
rasa nk bagi lempang patblas keping.

pastu kepantangan aku org hempas2 barang dpn aku.
ada aku hempas ko plak ke lantai kang..
dah la org ikotkan kepala ko,
pastu ko bole plak buat pandangan menyampah kt kitorg.

what the duckkkkkkk!!!

aku kesian kat sorg lagi tu...
dia tak bersalah langsung dalam hal nie..
aku tau dia pon cam tersepit2 gitu.
tp pelisssssssssss la...yg sekor lg tu takleh blah siyal!

tah apa kena tah berperangai gamp*ng camtuh.

ok cam melampau plak aku nk maki2 sini kan.
tp aku ni jenis kalo tak suke,mmg aku tunjuk jek.
ko tarik muke gan aku??patblas kali ketat aku tarik gan ko.

kitorg berjalan2 tu pon cam rasa panas2 badan je.
sakit ati dowh..rasa nk je sound tepek kan..
tp pikir plak air muka member sorg tu..
taknak la dia terasa sama kan...

ok.cukup2 la aku meluahkan perasaan terkilan aku.
eh,terkilan ke ayat sesuai?
ke perasaan menyampah meluat tak terkata??
huhu.apa2 la labu..



sbb marah dan bengang,kitorg teros rasa lapa.. *ceyy..dan dan la sebab tu.* masok pizza hut makan pizza kasik perot dan ati bertenang.tp lembab nk mampos servis dia.dah panas,bikin panasss lagik.hahaha.
.
tp kitorg rilek je la..takdela gi campak staff dia dalam periuk sup menggelegak tu walopon aku berniat gak nk wat camtu. hahaha.perasan ganas.


biebo duk main game je..malas nk layan aku bebel tepi telinga dia.nasib la kan..aku tgh meroyan sakit ati.hahaha.


pas makan2 kitorg gi la layan citer antu tu.
bole tahan la ketakutan dia..
sound bapak kuat dia bukak...maksimum kot.
hampeh btol..buat jantung nk tercampak keluar.
dah la gelap,kalo tercampak bwh kusi,susah nk carik tuh.
.
masa tgh tgk tu,aku toleh biebo..
pastu sakit2 perot aku gelok..why???
sbb dia pura2 tido..tutup mata rapat2..muhaha.
penakot!
.
aku : hahaha..jangan tutup mata!tak aci.
him : hehe..bo migrain laaaa..nk tido jap.
.
dan-dan la ko migrainnnnnn!
.
tp mmg terkejut2 la citer dia..seram gak ler.
tp aku pelik gak tgk org komen2 kata citer tu tak seram.
aku rasa seram jek...ke aku yg terlebih penakot?
.
overall ok la...nk takot camne lagi kan.
diorg ni cakap je tak takot kot..padahal seluar dh basah..haha.
.
pastu padan muke aku...malam tu susah tido.
terbayang2 nenek tu ada bawah katil aku...
.
pelis la nek,parking kat lain bole?