Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 17, 2009

Apa KaiTaN dGN DaVid ArchuLeTa?

ingat tak aku citer pasal Archie?? <--takyah klik sini.aku mls nk link

ok fine.takde keje korg nk ingat citer2 aku kan.
Sama skali takkan masok exam kat skolah mahupon kolej
Exam kat U mungkin masok.so hapal!hapal!
Haha.giler berlagak x agak2.kasik sepak satu kali meh.
.
Makanya smlm,adik aku kata dia nk balik umah aku
Nk bawak Arhie tu skali.
Sila jangan pengsan,Archie ni bkn David Archuleta yer.
Walopon si Archuleta tu dtg Malaysia dan kata nk singgah umah aku makan nasik,aku malas nk layan.
Ko budak sangat la dik..bukan taste akak.wakakaka!
.
Pastu sampai umah,teros masok laju2.


oh comelnyaaaaaa.... *hampir pitam.tipu jek.*




sebenarnya aku penah je dapat kucing lebih comel dan gebu dr ni.kira Archie ni bese2 jela kegebuan dia.tp sbb dia ni cam pandai + keletah..aku cam over excited la plak.baiklah.selalu je aku over.huhu


umor dia baru sebulan..tp dia punye kemanjaan tu melampau.nk meleseh je kat org.pastu pandang2 aku gan muke manja..pijak nak??haha.geram doh!


pastu muke cam bengang2 je kena gomol gan aku..




haaa..sbb ni la aku geram kat dia.dia kalo nk tido,adik aku kata mmg dia nk bertepek gan org.kalo dapat cuit sikit badan org pon jadik la..gile pandai kan.geram2 je aku tgk dia.nk lempang kang,pipi kecik lagi. <--kamu paham ini airin?haha.




pastu aku lepek dia atas comforter dia.mcm mengada kan..siap ada comforter sendiri.adik aku kata satu lg comforter dia kaler pink.kalo takde comforter dia cam susah nk tido la.demand btol si kecik ni.



mommie dia bernama Uyien.gemok dan gebu melampau.tp dalam gambo cam x nampak lak kegebuan dia.nampak very the kampung one.haha.kucing kampung ye bkn org.jangan saman saya!


aku geram..maka dia bengang2 je sbb aku asik pelok2 ciom dia.eh,bukan selalu aku bg cioman ok.org kt luar sana punye la mengigau nk cioman aku nih.haha.muntah la ko!



paling takleh blah..tapak kaki dia.comel weh... *tak paham,sampai tapak kaki pon aku rasa comel ek.tunggu dia dh besar,dh pijak2 taik.comel lg ker tapaknya??*




Archie cuba menyamar jadik udang.




eklan atlit cantik minom 100 plus



dan juga..gambo penyu berkawan dgn kucing.haha.penyu abis muke aku kt tepi tu.
.
ok.arini Archie dah balik subang.
dia kecik lagi takde lesen,so adik aku bwk dia balik sana.
takpela..aku pon bkn ada kat umah pon.
so besday aku nanti,bole tak aku nk request kucing?
aku nk yg gebu melampau dan persian.
.
sila tongtong duit belikan aku yer..nk yg harga ribu2.
hahaha!!