Tuesday, April 7, 2009

sEkadAR cERitA kURanG beRmotiP.

mood aku masih bergoyang2..
tp takde la nk rasa nk bagi lempang sangat pon.
rasa nk tepok2 manja je pipi org sekuat ati.
pastu sepak2 kepala lutut sampai kemek. :P

oh,tetiba rasa ujung minggu ni cam pack sangat.
byk agenda makan free...suke gak la kan. *senyum lebar2*

ayie :
malam jumaat aku gi umah ko gan nore.
jadi jangan kuar skrip2 drama sedey eh..
aku takleh tahan sebak di dada ni...
teresak2 aku nanges baca.. T_T tsk.

Anik :
sbb ko tak kasik kitorg kaco ko masak,
kitorg datang makan jela yer...
pastikan makanan adalah mencukupi utk nore dan ayie.
*ceyy..kaberline.padahal nk cakap mencukupi utk tekak buruk lantak aku nie.*

Emy/Ayam:
pastikan majlis makan2 korg happening.
paling koman ada karoke malam tu..
bile lagi nk tgk skill aku lari pitching kan.. :P
oh yer,sila kompem time ASAP..
kang clash lak gan agenda aku.

almaklum la..aku ni bz kalah ketua Puteri Umno.
nk berkempen sana sinun kan.

Incik Yunk:
Insya allah kalo takde apa aral,sampai la aku di sana.
aku tak janji la kan..sbb jauh la plak ampang tu.. :P
tp kalo aku rajin bangun pagi, *uhuk kantoi*
kemungkinan besor la aku sempat merenjis2 dipilis ko.

pesan kat Man Sengal,siap2 tunggu aku kat bunga manggar ujung simpang.haha!!


oklah..entry pengubat ati je nie.
kang cam meroyan plak tak ngapdet kan.

diakhiri dgn muke cam sireh aku..
sila pitam tgk muke takde seri keimanan ini.
mata adalah lebam sbb tak cukop zat tido.


::: sad + mad = bla.bla.bla. :::




::: i prefer...silent mode. :::