Sunday, April 19, 2009

gaTh - kaMi bLoggER bajET tEgaR

malam jumaat lepas,ada blind date dgn Airin.
oh sungguh saspen dan berdebar.
mengalahkan debaran nk blind date gan mamat ensem kt myspace.

aku memalu kucing la plak..sangat poyo.
yerla,x penah jumpe kot..

berjanjian jumpe kat Qaseh sajork.
sampai2 sana,biebo dah ada..bebudak lain takde lagi.
aku roger2 kak pida,katanya dia lambat sikit.
apakah hanya aku sorg yg harus berkompang di saat Airin tiba?? T_T

dalam 3 menet aku duk minom,airin pon sampai dgn abangnya.
cam lawak2 je sbb memasing cam memalu.
bercakap pon ala2 formal gitu..
wahh..sangat behave dan sopan aku di situ.
terkejut2 aku tgk karekter diri sendiri. :P



airin dan ajip.airin sangat putih dan gebu..(sambil pandang kulit sendiri.)cam bendera pahang noks.hahaha!!<--japgi nk gi pasaraya beli fair n lovely secara pukal.




x lama pastu baru la mereka tiba..ceyy.ala2 perkumpulan Kesatuan Blogger Tegar gitu la..


kami selaku duta Tesco Extra --> bahagian makanan saje.


nak taip apa tah..apa2 jela kan..ini kami.giler pemalas pikir ayat..haha.

ok.gambo2 selepas ni di snap oleh cik patin yg kretip melampau..mmg lawo.

mommie yg ceria2..



airin yg gembira2..



emmy yg suke2..
.
.
.
dan gambo aku????
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
alahai cik patin...ko saje je tak kasik can aku mengontrol cun dulu.huarghhh!!


pastu lepak la dgn gembira..
borak2 sakan..ngumpat lite2..
tp malam tu sangat panas..berpeluh2 kekdahnya.
.
ok..tetiba cam kemalasan nk menaip..
kalo dh duduk tempat makan,apa la lagik motipnya kan.
.
td aku order roti bakar..ni nk order chicken poridge plak.