Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 2, 2009

Ari YG BuSY meLaYAN oRG aLa2 sPAstic

Hai…. <-- ayat pembukaan dan penutup asik la failed!tak sedap langsung..

Arini aku cam busy2 sangat la.
Nk ngapdet barang sesaat pon tak sempat.
Bole plak bos aku duk guna PC aku wat keje.
Dr kol 10 camtu sampai lunch hour okkkk!

Aku lak dok bersidai atas meja sambil makan donut.
Macam la kalo buat kt PC aku bole tally account ko tu kan.
Tp sbb dia nk opinion aku yg cerdik pandai ni,dia parking la sini.

Motip??Nak ajak aku berkongsi keserabutan kepala dia tu.
Takpe..aku layankan ajer..tp cam menyampah la plak.
Asik-asik tanya aku..

“why ah acik?why…” sambil buat suara nk nanges.

Eh heloo..macam la aku tau knape.ko yg plot report weh.
Pastu merengek2 cam budak kecik mintak pelempang..
Kepochi betol.

Pastu bile dia tak tau camne nk setel…
“oh noooo…die la..” sambil tarik2 baju aku.
Eh giler!cam budak2 la pe’el dia ni.ko gi la die sorg2.
Annoyyyingggg~!!tp aku buat2 tabah la kan.

Akak2 geng aku dh gelok je tgk cubaan bermanja dan bermesra dgn aku tu.
Bermanja2?meh aku sepak ko nak?hahaha.keji.

Oh,bos kecik aku ni pompuan cina yer..
Jgn ko ingat lelaki plak nk tarik2 baju aku,
Melampau la kan..

So no pitcha la utk entry ni..sekadar luahan ngumpat. :P
Ke perlu aku tepek muke bos kecik aku tu??
Takyah la ek..kang gelemer plak dia ngalahkan aku…huuuu.

Ok.nk pikir idea nk ngapdet jap..