Wednesday, April 29, 2009

sELuaR KesAYaNGaN yG meNDeRhaKa

peristiwa memalukan berlaku pada aku ari ini.
damn u seluar kesayangan!

ari ni aku gi keje dgn memakai seluar kegemaran aku.
seluar yg cuma sesuai digayakan dgn baju labuh tutup vontot..
keranaaaaa??ianya ketat dan kurang sopan kot..
oh..alim plak di situ.

kenapa aku suke seluar ni??BKN SBB KETAT YER.
tp sbb ianya stretchable dan selesa utk dibawa melompat.
selain itu, kaki saya kelihatan panjang cam model catwalk.


masih gambar google.ini pon bkn aku walopon kelihatan warna kulit seakan2. T_T. oh,nk cakap yg aku perasan kaki aku camni bila menyarung seluar kesayangan.sangat poyo anganan ini pompuan.

ok taklah.sebenarnya suke kaki panjang sbb senang nk sepak org.sape mau??haaa..bertaburan manusia melarikan diri.. :P


sambung citer semula.aku sng terpesong topik kan.ishk.

masa nk kuar lunch, aku ke toilet. <-- dun ask why.jgn sebok.
tetiba noticed something...OH NOO!!
zip seluar telah rosak..takleh guna langsung..

seluar kesayangan.. T_T sobs

pastu cuak2 camne nk kaber kan..sgt memalukan.
tp sbb kat opis takde bukak butik ke apa,
kena carik solution lain.

think.think.think.
TING!! AHAH!!


amacam??kretip tak??


jgn tanya bagaimana ia berfungsi,pepandai ko pikir.
motip entry kali ni, sila menjadik kretip mcm aku.
.
puii..kretippppp laaaaa sangatttttttt...
.
.