Wednesday, April 29, 2009

AkHiRnYa SaYa DaN bIeBO meNIkaH..

:: gambar google.bukan aku yer...jgn beliak2 mata tgk.::


dah lama aku x citer pasal mimpi kan..
tp mimpi ni cam best,teruja aku nk citer.haha.
ada unsur gatal di situ.
.
aku tak ingat bila..rasanya subuh ahad kot..
ke dah tengahari??ntah aku tak tgk jam ketika sdg tido.
tp mimpi tu sgt real rasanya...
sampaikan bila terjaga,aku bebel2 kecewa.
aduuu..gilo.
.
aku mimpi...aku kawen!!!
oh patut la teruja semacam...ngeeee~! <--kena karan kerana keterujaan terlampau.

dalam mimpi aku,aku bawak mak abah aku jejalan KL.
kira cam keadaan skang la..diorg dtg sni.
pastu aku anta la mak abah aku ke kampung.
sampai2 kampung,baru aku teringat sesuatu.
"eh,ari esok bukan ari aku kawen ker??"
.
gila tak gila la kan..sampai ari dkt kawen baru teringat.
pastu aku siap belek kalendar.
oh damn!!esok aku kawen!mampos.mampos.
.
pastu menggelupur gan mak aku sume.
dok lari sana sini carik caterer la,mak andam la,pelamin la.
oh..sungguh rasa loser skali.cam nk kiamat rasanya.
kekunun nk kensel,tp family biebo dah ondeway.
what???dah ondeway???

yg lawaknya,masa rombongan biebo sampai,
org tgh sibuk2 pasang pelamin..wuwuwu.keji sabotaj.
pelamin tak siap langsung,dah la guna kain langsir.
sumpah dalam mimpi aku dia guna kain langsir mak aku.

cilaka kan.tau la tak cukop masa.
tp mengapa kain langsir bahlol??
dah la langsir corak kotak2.pejadah!!
cey..emo cam betol2 berada di tapak kejadian.

pastu masa jumpe mama biebo,aku tak bersiap hape.
pakai baju pengantin yg kelihatan sgt buruk,
pastu mekap tak sudah..waaaaaaa..kejis.
siap dalam mimpi tu aku leh cakap dalam ati..
"sepatutnya ari kawen jd ari bersejarah,tapi..."
sambil mcm sedih2 la ati ini.

pastu pikir..mesti family biebo kutuk2 majlis aku.
sbb aku rasa majlis berkhatan lebih meriah..
tp sukses la aku kawen gan biebo..tp nape takde nikah??
sesuatu nih...huhu.

maybe tok kadi tak sudi dtg majlis ala koboi gini... T_T

celik2 mata macam emo...
aku citer kat mak aku..nk tau mak aku sound apa??
.
"lain kali prepare awal2..tak la kelam kabut.."
.
hoh.mak aku sungguh menghayati mimpi aku.
terima kasih la yer mak..!