Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, April 6, 2009

mELePAk sAmPai Mtk PenYEpak

Malam lepas tgk wayang tu,
Keicar Team ada miting,maka harus la gegas2 ke Qaseh.
Sampai ke sana,ramai lagi tak sampai.

Macam tak biasa dgn janji manusia bertanda di dahi ni kan.
Maka kitorg makan2 la dulu…


Pup-pap-pup-pap : miting gan sembang sampai kol 12. <--kes malas nk taip pepanjang.harap maklum.



Biebo yg ceria di dalam gundah..hahahaha!!at last berjaya jugak aku snap gambo dia tak semengah..ampun tuanku..! :P


sampai2 pelita,org bole tahan la ramai pasal ada bola ke apa tah.kecoh2 je diorg menjerit.pastu tgk muke sorg2 cam lawak2 je..excited..siap ternganga2 mulot,cam tak cukop napas tgk org tendang bola..pastu bila tak gol,siap tarik2 rambut bengang.kesian..kesian.. :P


dok borak2 lepak je gan kak pida,pizi dan KRZ dan juga sopi.ok biebo,tau la dh kol 1 lebih,sila jangan pejam dikhalayak bole?haha.suke2 je kutuk.



pastu dlm kol 2 gitu,sume dh gerak balik.aku lak takleh gerak lagi sbb tunggu As balik uptown.dh tentu aku balik umah dia kan,aku mana ada kunci.no choice biebo kena la teman aku situ.
.
lepak2,ternampak someone yg "mcm kenal....".rupanya bila dh dekat,oh Hatta Dolmat rupanya.ko kenal tak sape tu?dia fashion designer yg ngetop skang ni.dulu dia masok Project Runway,tp tak monang la...

itu dia.gambo jauh sajo la yer..yg sebelah kanan tu Jay,masok Project Runway jugak.eh Jay ke nama dia?aku luper sudehh...
.
.
pastu bila As dh sampai,aku anta biebo balik umah.pastu singgah Pelita semula join diorg lepak lagi pasal Abg Rozi dan family baru sampai.
.
sudahnya kol 4 pagi sampai umah As..lepak mamak okk.bukan gi clubbing.