Thursday, April 23, 2009

SmLM CeMeRLaNG,AriNi bErHidUNg BeLAnG

sebelom kita citer pasal arini,
mari citer pasal pagi smlm...
*giler tak pandai wat ayat pendahuluan aku ni..cikgu BM,sila ajar saya!*

smlm cam sume org kat opis pelik2 tgk aku.
keranaaaaa...aku pepagi dah sampai opis.
perghh..keji btol korang ni.sarcastic okk.

ekceli tah roh pekerja cemerlang mana masok lam badan aku.
kol 6.40pagi aku dah gerak dari umah.
aku sendiri cam terkagum dgn diri sendiri.haha.



jangan tak caya...smlm kol 7.30 dah siap parking kat bawah opis..pergh.mmg sesuatu.



tapi arini...kol 8 aku kat umah lagi!!
giler melampau...heloo.opis ko kena masok kol 8.30 ye.
ko pikir pukul 12tengahari??

aku sebenarnya mengalami sindrom2 nk piyed.
tu badan cam lemau semacam tu..
kena plak smlm sibuk mengemop2 satu umah..
*nak lagi tu citer pasal mengemop!gilo bangga tak bertempat*



saje nk tunjuk pakcik jiran aku ni...muke dia sebijik sebijon cam Anwar Ibrahim okk.terkejut2 aku masa memula tgk..tp dia laki bini sangat baik dan syg kucing...nasib baik takde anak bujang.eh-eh.
.
tp cam takleh blah kalo ternampak pakcik ni..sebab tetiba rasa nk jerit sambil angkat tangan KEADILAN!!haha.maaf yer.saya tak campo2 politik ni.jadi jangan saman saya.


marilah menuju ke opis tanpa rasa bersalah.tahniah.arini aku masok keje jam 9.05.Feeling CEO sekejapan.
.
.
nampak sgt tak aku takdak idea nk ngapdet??
.
.