Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, April 19, 2009

jGN pOToNG rAMbUT cAM Mat RemPiT

morning everibodi..

pagi ni aku cam suke2 je..
sbb dah berjaya buat sesuatu yg hebat.
tp tu nanti la aku stori mori ek..
ni aku nk sambung cite pasal wiken ni.

eh,bos aku x sampai opis lagi..
adakah beliau MC ari nie??chist betol.
*padahal dlm ati hepi2 bos takde..haha.*

Ari Sabtu

bebenornya dh bape minggu,
si budak nama biebo tu ajak gi salon.
tetiba plak skang dh reti nk bersalon2 potong rambut.
slama ni guna mamak jek...sesuatu nih.
*ujarku sambil wat muke penuh syak wasangka dan prejudis.*

ok.nampak cam keji la kan asik nk jeles2..
lempang baru tau.

ekceli dia nk potong kt salon sbb leh style2 skit la.
ni kalo soh mamak,abih dia sodok ikot suke je.
org suruh wat camni,end up pesen Mat Rempit dia bg.
bengang2 je biebo.

asal nampak dia.. "oii mat rempit.."
haha.giler keji perangai.makwe sape la nie.

cam panjang lak aku citer..mmg takleh start menaip,
mmg lupe donia..huh. <--maklumla,taip dgn pantas melampau.pui~!

memula sabtu tu plan nk tgk Queen of Langkasuka.
beria la gi bukit raja..tgk2 showtime lambat lagi.
kensel tgk wayang,teros kuar dr Jusco carik salon.

misi kali ni carik salon chinesse.
kenapa??sbb chinesse ni pandai style rambut laki.
melayu ada la yg pandai gak,cuma susah skit nk cari.
*di samping aku cam x suke awek2 salon dok usap2 rambut boipren aku.ada kene tikam gan gunting kang.kalo maknyah takpe!muhahaa~!*

memula carik sekitar shah alam..
pegi sec 9 - salon tu utk ladies saje.
Lari balik Sec 7 baru - takde.ada salon sblh d'carbo yg awek2 dia seksi dan gedik.ko pikir aku bg dia potong situ???haha.

sbb dah pening2 carik takde,
aku suggest la biebo gi salon aku bese pegi dulu.
masalahnya salon tu dh pindah sri damansara.
kalo dulu,dkt je gan apartment aku.

aku call la hairstylist nama Ray tanya2 direction g sana.
pung-pang-pung-pang sesat barat bagai..
sampai ler...



kali ni dia pindah kat area flat sri menanti..cam tak best la port baru dia nie..siyes.



nilah jejaka nama ray yg skali pandang cam Rain rupanya weh.stylo giler..nasib baik taste i lelaki melayu tulen.. PANG!



salon skang ni cam kecik sikit..pastu deco pon x cantik mana.cam tak meriah la...wah,nk gi potong rambut pon kene meriah2 kah?over btol.



snap sana sini sementara tunggu Ray free.ada org tgh wat rebonding ke apa tah.


biebo yg alergic bau salon dah pening2 dah..


tak lama pastu,turn biebo..



masa dia sepit2 rambut biebo,aku dh terbahak2 gelok.cam kelako.satu toncet belah kanan,satu toncet belah kiri..cam apa adik2??cam tanduk syaitooonnn...muhahaha~!



muke masam2 sbb masa Ray belah tengah rambut dia,aku cakap
"cam tomok.." hahaha.tp tomok version sengau dulu la..bkn version skang.tetiba cam hebat plak si tomok skang ek..

potong rambut laki ni sangat la murah.
8 hengget je ko..yerla.x cuci skali.
so far cam puas ati la rambut baru dia.
xdela rupa mat rempit pon.
dan aku lupe nk snap..boleh??shitto!