Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 3, 2009

sEkaDAR nGApDEt CuKOpkAN syARat

:: sbb arini ari jumaat,gambo ni kelihatan sesuai dgn konsep kan.::


Aku dh remove satu gambo kat entry bawah tu.
Pasal kak pida nk rotan,katanya gambo tu seksi.
Seksikah??saya mmg seksi semulajadi la kak..
Wakakaka.mari kita guling2 muntah patblas baldi.

smlm sbb mood cam mood org mengandung <--err.perumpamaan camni sbb aku rasa org gandung slalu bad mood.btol ke?

maka aku asik la nk hangin2 gan biebo.
tak pepasal je tau dia jadik mangsa aku.
baiklah.saya memang kejam..meh la tikam saya.
wahh.lakonan teater yg over melampau.

bukan la niat nk marah dia sesado kan.
tp bila dia cam tak layan aku,tak mesej aku,
aku cam meroyan la kan..

aku ni kan manusia kekurangan kasih sayang..
mak bapak jauh oh... <-- ayat mintak simpati ni.sila tepuk2 bahu aku meh.

pastu bila dia mesej aku,aku cam malas layan plak.
sbb dia kasik ayat pendek2 je.bapak mengada pompuan ni kan.

so smlm sebelum tido aku call la dia…
pastu bole lak aku carik gadoh time2 tu.
Sudahnya biebo lak majok..hahaha.cuak.cuak.

Nasib baik dh ok sbb kena ayat pujukan maut aku nie..:P
Dia mana reti majok lama2..sbb ujung2 aku majok balik.haha.

Dan aku bukan bole pikir sangat kalo time bergadoh.
Kompem terbawak2 mimpi,siap mimpi aku clash bagai.
So bila bangun tido cam bad mood sambil berpikir dalam toilet..

“sampai ati ko tinggal aku bo…T_T”

Wakakaka..sbb baru bangun tido kan.rasa cam real la plak mimpi tuh.
Bodo btol.

oh, aku baru balik dr Pusat Bandar ni.
Adala gambo 2-3 keping.satgi aku story ek.
Perot tgh senak sangat ni.pehal tah..
Padahal aku makan pizza gan mcD je tadi… ERK??!!!