Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 7, 2009

suRatAn aTau KeBetuLaN??

Entry takde gambo.

arini kan..ari penuh emosi utk aku.
sumpah ada kejutan yg melampau hebat tadi.
takdela hebat sgt kot..
cuma di luar jangkaan aku..

benda yg aku harap takkan penah berlaku,
tetiba terjadi arini..kenapa arini tah..
aku cam tak percaya je...

before lunch td,aku dapat 1 phone call..
memula aku x cam suara lelaki tu..
aku ingat bebudak opis ni nk sakat aku..
*phone aku old skool yer..x nampak nombor appear.sila kesian*

pastu lelama tu,baru aku cam suara tu..
suara yg hampir setahun setengah aku tak dengar..
EX aku taliponnnn~!!!!!!!!!

sumpah terkejut2 aku..tak penah2 ko!
not even once dia call opis aku..
suddenly arini dia bole call pehalllllll!!!!

no henpon aku mmg dia takde la kan sbb aku dah tukor.
nasib baik dia call td lagi 10menet nk lunch hour.
kira aku bole cut cepat2 la conversation.
aku tak selesa nk borak dgn dia...

skang dia dh keje kat langkawi dan duk dgn akak dia.
dia tanya2 aku dh ada bf baru ke tak..
ofkos la aku kena berlaku jujur bab2 camni kan.
plus aku mmg sgt2 pasti ati aku dh tanak kat dia.

so takde benda aku nk sorok2 dr dia...
lagipon kisah aku gan dia dh lama jadi sejarah..

tp dia kata dia takde awek since putus gan aku..
baiklah.sori yer.aku bkn jenis percaya cakap org bulat2.
lagi melibatkan benda2 camtu..mmg aku x caya.

tp aku rasa tak penting pon aku percaya atau tak..
tu hak memasing kan..nothing to do with me.
ko nk ada awek atau tak..terpulang la...

tp nampak sangat dia nerbes borak dgn aku..
terketar2 suara dia..aku??selamba je..
tah.rasa cam cakap dengan kawan baru kenal.
kekok sikit tu ada la...

5 tahun aku bercinta dgn dia..byk benda lalu sama2..
tp aku rasa setahun stgh ni dh cukup utk aku lupekan dia.
so takde feel pape pon..

cuma aku cam rasa tak best dia call di saat emosi aku tgh tidak stabil ini.


Achu,

if u read this, AYIE call akuuuu!!!!!!!


shitto!