Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 23, 2009

dAh TenGaHari..Cpt La PtG WeH!

:: gambar hiasan.takde kene mengena gan topik ini. ::
yanot..mana ko ilang.kapan mau ketemuk?




good noon eberibodi.
dah lunch ka??aku dh slamat dah..
ni sejok plak dah..saje je kasik aku gantok!
tutup ekon plis!! <--salahkan ekon.padahal mmg kuat tido.
.
td tengahari aku mkn nasik campor..
lauk sayur bendi+cendawan goreng+paru goreng.
kena plak gan sambal tempoyak..
perghh..kasik aku nanges jap...sedap weh!
.
pedulikkan lemak segala yg bertepek nie.
slagi ada selera,kita makan..
sok2 gemok,padan muke sendiri..haha.
.
takde idea la nk ngapdet...
bahan yilek...so cam tak best la kan takde gambo.
nk taip bodo2 je kang..x reti sbb aku ni pandai..
.
japgi la aku sambung ngapdet yer..
aku nk berjalan melawat bangunan sat...
.
jgn lupe,jawatan aku kan Mak Guard..
Pak Guard MC arini.
sakit belakang.