Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, April 6, 2009

ciCak yG keJi


Ahad

Pagi tu biebo dh pegi repair kete dia dgn Nazri.
Aku tak ikot la kan,sbb bkn aku bg bantuan pon.
So dok umah As layan melodi.

Aku dh cakap gan biebo,apa2 plan roger aku cpt2.
Sbb aku tak mandi lagi.
*ok.aku tau kelihatan keji anak dara tak mandi pagi lagi ketika siaran melodi dh ke udara.*

Pastu dalam kol 2 gitu,dia call.
Katanya abg Rozi dan bebudak dh tunggu kat Sec 23.
Nk pegi makan2 kat umah sape tah…
Tp umah ahli baru Keicar Team la..lupo namo apa minah tu.
Ika ke ila tah.

Takpe.tak penting.

Meloncat la aku siap2 mandi bagai.
Aku ni spesis takleh tau ada org tunggu aku.
Mula la menggelabah bersiap.pakai celak pon takde bajet2 dah.belasah je garis atas mata.huhu.




Amik gambo ala2 myspace satu kali.motip gambo : perasan cute.sila muntah.padahal gaya spastic ado.




Pastu aku naik kete biebo la gi Sec 23.
Sampai sana Cuma ada Abg rozi dan family,pastu pizi dan abg remy.
Budak2 lain nan ado join.

Masa aku sampai tu kan,aku hulur tangan nk salam gan kak wida.
Tp aku rasa cam ada something melekit kt tangan dia..
Aku pandang….nampak cicak atas tangan dia.
.
.
.
.
.
BAB*!!!!!! <--sorry.cina punye feberet food ni mmg terkeluar otomatikli kalo aku melatah.cowie.. T_T
.
Diorg dh gelak2 tgk aku terjerit cam nk bergegar restoran tu.
Tak baik tau…malu aku.
rasa nk nyorok dalam baju Kak Wida.
Eh-eh,nk port best je nk nyorok. :P .
.
biebo lak bebel2 cakap tak baik sebut menatang tu.
Aku tau la tak baik..tp TERMELATAH okk.
Bukan sesaje.tak menyokong langsung.

tetiba kedai ni ada jual stimbot ala Johnny's..tp rasa tatau la camno.



i hate u cicak!!even ko dibuat di China.




Bila dah terkejut teros jadik serabai..sumpah serabai.nampak sangat membawa watak org giler dalam kisah ni.kesian aku kan.sedihhhh cam rupa org tak mandi.. T_T



pastu gi makan2 kat umah budak tu..lepak2 gitu je makan nasik minyak.kitorg dtg ujung2 majlis so takdela meriah mana.


bole dtg umah org,pastu wat miting tak rasmi teros.dok bincang2 pasal plan bebudak kelab.hehe.patutnya bermesra gan tuan umah.eh,perlu ker?? :P

.
dah lepak ala2 tu..kitorg gerak plak.
aku teman biebo gi PKNS beli satay samuri.
umah dia ada makan2 celeb besday Along dia.
.
aku tak join la..tu masa utk family dia kan.
aku ni sape..sangat sedar diri.
maka,pilih saya jadik menantu auntie.haha.tetiba.

ok jap lagi sambung.nk gi beli donut jap.