Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 22, 2009

sAYa BLoM AnDaRtU LaGi..saBar yE.

ari ini kepalaku pening...berdenyut2..
maybe sbb tekun sgt wat keje. <--repeat patblas kali plis.
ngadap pc doplohlapan jam..senak otak aku.

bos..saya takleh keje berat2 la..
tolong kurangkan keje saya bole??
huhuhu.stress.

oh,sok mak dan abah aku dtg KL.
nk jumpe anak kesayangan mereka --> tunjuk diri sendiri.

takdela..mmg la diorg sayang aku,
tp motip utama nk gi kenduri kazen aku kt cheras.
dan aku...akan diheret sama ke majlis tu utk menyebok2 di dapo umah org.

mak ni, tak baik paksa anak mak ikot..
org baru plan nk tgk wayang minggu ni..
PANG!!

ok.i will polow u~!! --> dgn muke ceria2.. T_T

malas jumpe sedara mara sbb bosan dgr soklan wajib.
betol bosan..umor2 cam aku ni asik kene tembak soklan gitu.
time raya kena..time kenduri kendara kena..
time cuti umum kena..thaipussam kena..
haih..

aku rasa nk je jawab,

"saya kawen lambat sebab saya gay...!"

hahahahah.bodo btol.


oklah..japgi aku ngapdet,
skang otak kurang waras gayanya....
*sambil meloncat2 cam sakai dan mengambil berus jamban dibuat cucuk sanggul..mmg dh gila aku ni..*