Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 15, 2009

biLa KuRa2 meNgatASi keJuruTEraaN oTOmobiL

kita lupekan sejenak kisah2 emo nie.
kita bergeli2 bergila2 sebentar.

malam smlm aku cam biasa kuar opis kol 7.
slalu time2 ni jalan kuching dh clear kan.
so aku malas la lalu highway..

ada jalan free,baik kita redah.
aku kan kedekot penjimat orgnya..

pastu dh sampai simpang masok kepong,
aku tak konar,aku straight je ke MRR2.
aku malas la nk masok kepong sbb byk traffic lite.
kekunun nk jalan teros tanpa brek-brek.

skaliiiiiii....hambikkkkkkkk ko!
jalan jammed melampau.....
adeh.silap perhitungan ni. T_T
almaklumla,tak bawak calculator kulu kilir plak kan.


mmg kaw2 dia kasik ko.tak gerak langsung.aku byk2 la bertenang walopon dalam ati bengang nk mampos.sambil2 hentak2 kepala kat stereng..
"demmit!pehal la aku x lalu kepong!!"
dah terlambat..padan muke ko.



aku dh pikir..ingat ada eksiden ke hape kan..mmg la ada eksiden dkt jambatan tu,tp tak efek lalulintas pon.sbb pas eksiden tu pon still jalan sesak.merangkak pon lagi laju la.so nk kena merangkak balik umah ke hape ni??


dan time tu byk la plak kete tersadai2 tepi jalan.time ni la plak ko nk rosak kan.rosak pagi sok takleh??biasala,kesabaran menipis bila ko tgh penat dan rasa cam ko tunggang kura2.
pastu bile terpandang owner kete rosak tu,teros rasa kesian tak jadik nk marah.sbb pakcik tua..aduh.
.
.
ujung2 tgk takde pape kat depan.teros lancar.
eksiden ?? - takde
kete rosak ?? - takde
org bunuh diri tgh jalan ?? - takde jugak.
so pekejadah ko nk jammeddd!!
.
aku rasa sbb simpang susur gi Sri Damansara tu kot.
org kelam kibut potong Q la hape..
kejap kanan,kejap kiri,
cam konpius tak ingat umah ko kat mana.piang btol.
.
drp aku plan nk makan roti,
teros aku termakan nasik malam tu!
marah punyer pasal..