Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 14, 2009

AyAM's HouSE WaRmINg-DiSebaLik TabiR

sbb takde benda nk ngapdet,
aku grabbed gambo dr blog kak pida.
credit utk akak bebanyak..toche.toche.

ni kena bayar ke x?kira amal jariah la ek.. :P

takyah taip caption beria la kan..
lagipon citer dh basi...so layannnnn..



tgk gambo ni baru aku noticed yg ramai rupanya dtg aritu.skali duduk sekelompok camtu,mmg ketara la sesak dia.sebab ramai ke sebab umah ko ni kecik?haa ayam??ok takot.kang dia cakar aku kang.. :P




photog yg tah hape2 tah..takleh pakai.eksen je kene lebih.hahaha.oh,patin sdg nanges dalam dakapanku sbb mommie dia "tan" satu kali.aku bab mujuk mmg suke...sbb dia bertepek je gan aku..huhu.




muke masih sebak...sobs.


aksi bibik melayan anak majikan mandi kolam.perghhh..giler hot bibik nie!!




pic was taken by me...kiut kan?dua2 orange.aku ajar cik patin wat peace atas mata.tp terkombang2 lak peace dia..lawan tokei ka?


dan ini gambo2 yg buat aku cemburu buta.bernanah hati ini woi.... T_T

sampai ati muke aku takde.. T_T sobs.pesal time aku balik baru korang gedik2 nk amik gambo haa??kot tak,aku percaya gambo ini lebih berseri..hiahiahia.PANG ramai2.



tanak cakap pape sbb masih jeles. T_T

dan gambo wajib di print oleh biebo utk tatapan bakal mak mentua..

nampak,betapa supan aku berjalan di depan org.siap tunduk2 gitu.
Makcik2 Semalaya : Kamu ni anak sape?bole makcik masok meminang??haha!!

ok lah.sekian.tu saje.
P palang S :kak pida,mana gambo acik tgh berlakon jadik photog kat cermin tu??takdak pong.baru perasan lawa gambo tu tau..ngeh.