Wednesday, April 1, 2009

naPE nAMa dia Biebo dAN bKN Brad PiTT??

Ada org tanya aku..camne aku dapat nama BIEBO tu.
Pelik katanya..pelik ker??aku rasa kiut!
PANG diri sendiri sbb byk sangat perasan.

Ok.sbb takde benda nk merapu,
Ko layan jela sejarah penubuhan nama BIEBO tersebut.
Ayat tanak kalah buku teks sejarah la plak kekdahnya.



:: sekadar gambar hiasan.takde kene mengena gan topik. ::

At the 1st place, aku called him BIBIE.
Diulangi, BIBIE dan bukan BIBIK!

Aku ni kan spesis menggedik gan boipren,
So bile mesej tu aku suke la tuko2 nama dia jadik pelik2.
Bile mesej je

“hi Bie..Bibie..Biebo..Biang”

Lama sikit tu..cam dh terbiasa..sikit2 mesej..
“Hi Biebo…Biebongek..” <--haha.derhaka punye makwe!

Memula dia x suke aku panggil biebo..dia kata tak sedap.
Sukatik la kan..aku suke jer..so aku bantai je panggil tu.
Pastu lelama tu, dia plak yg tukor teros jadik biebo.

Kalo mesej ke..call ke..borak ke..dia tak sabot BIE dah.
Teros sebut BO..BO..BO..haha.soka.soka.

Kalo time aku menjadik spastic, <--jarang ye aku spastic.;p
Aku akan kutuk2 dia..

“haaa..bo??bo apa?bongek yer?? “

Hahaha.sangat kurang ajar ini pompuan kan.
Tp dia tau je aku gurau.aku gan dia kan mmg gurau x kesian punyer.
Dia kutuk aku lagik melebih okkkk!! <--ceyy.ayat mintak simpati korg agar aku tak kelihatan jelas sgt sbg makwe durhaka! :P




Sampai la skang nama tu kekal..kupikirkan rare.rupanya tidak.
Sbb ada sorg engineer opis aku nama gelaran dia BIEBO jgk.
So memula tu,member aku ingat aku kapel gan dia la.

Tp sampai skang aku x penah kenal biebo versi engineer tu.
Kalo kacak,perlu ke aku berpaling tadah??!!
*ok biebo,sila lempang saya laju2!*

Dan apa perasaan ko,kalo tetiba kawan ko panggil boipren baru dia sebijik2 cam ko panggil boipren ko?hangin tak?hanginn okkk!
Sbb ko tau tu bukan kebetulan..takleh blah!

Aku panggil biebo = BO
Dia panggil balak baru dia = BO

Aku bahasakan diri aku dgn biebo = YANG
Dia bahasakan diri dia dgn balak dia = YANG

Tak sooookaaaaaaaaaaaaaaa~!!!!!sumpah.
Yg pasti ini bukan kebetulan semata2..
Pasal sblm dia kapel gan mamat tu,dia mmg lepak gan aku dan biebo selalu.COPYCAT okk!

Plis..aku tak suke dijadikan IDOLA… T_T <--muntah oiii!!


Baiklah.cam dh lari topic.
baik aku balik sblm sesape yg berkenaan tu detect aku kutuk dia.hahaha.