Tuesday, April 7, 2009

kALo La AdA meSin PeMbuANg perASaaN..

holla peoples..

sorilah,arini cam malas giler nk ngapdet.
maybe sbb smlm kencang sangat..
arini teros takde idea.

aku pening2 tak cukup tido nie.
malam td aku lelap kol 12,
kol 3 pagi dh tercelik..

belek2 fon kejap..teros down.

aku benci ini perasaan.. T_T

sudahnya sampai ke pagi takleh lelap.
jadi arini mood mcm nk membagi lempang je kat semua org.
abis garang dh ayat aku nie.

sebenarnya bukan la benda besar pon..
tp kdg2 benda camni la yg menyentuh ati aku lebih2.
yg buat aku teros pikir..teringat itu ini.
damn kan.terasa loser btol diri ini.

malas aku nk citer sini..
sejahat2 jari aku menaip,
ada benda yg aku kena simpan sendiri.
ada ati yg kena di jaga...gitu.

ok lah, nanti aku carik bahan nk merepek.
nk buat keje pon tak smangat ni.

yg aku smangat,cuma makan sajork.