Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 3, 2009

puSaT aPa yg RamAI oRg sUke?

Tengahari tadi aku merayap ke pusat Bandar damansara dgn Kak N.

Yer emy,kamu sangat familiar dengan tempat ni.
Opis kamu di sini kan.

Maka, marilah ajak engineer kacak opis kamu turun lunch dgn aku.
Auwwww.motip menjadik miang??nk kene kawen la ni kot.
Dah sampai time..miahahaha~! <--golek2 aku hysteria taip statement nih.
.
Kitorg naik cab je..dekat nau.adalah tambang 3 hengget.
Dah sampai sana,aku serbu MCD dulu grab Lunch Meal 5.95.
Murah oh..soka.soka.




tak pepasal gambo Kak N amik ni menampakkan seolah2 pekerja MCD kt blakang tu sedang bercumbuan.oh apakah??ari jumaat ni,dosa aku tau tgk gambo berimaginasi camnih.hak3


Eh,boikot dh abis ka?belasah je aku gi beli td.
Kalo lom abih sesi boikot, maafkan saya.. <-- sambil lari2 sorok plastic mekdi dalam baju Kak N.
.
Tak makan kat mcD pon sbb kak N nak makan Pizza.




sampai2 pizza hut..humang aih..ramai benau umat monteng semayang.penuh maka terpaksa la kitorg tunggu turn meja kosong.





dok tepi sambil bukak plastic mekdi makan fries.nyaman oh dapat jeleskan org2 lapo kat sekeliling aku yg tak dpt meja jugak.haha.kekejian di ari jumaat.






dah dapat duduk tumpang meja org,lembab la plak nk amik order.Kak N dah membebel2 siap gi sound manager dia.mmg diorg wat bodo je kitorg panggil2.
.
ok paham ko bz cam nk berjalan pon tak sempat catwalk,tp bole tak entertain org yg dtg dulu?first come first serve la kan.hangin.hangin.






dah lama tu baru makanan sampai.ni pon share meja gan staff shell yg baru kenalan kat sini.bersungguh2 la kak N berborak gan diorg.yerla,opis diorg depan bulding aku ni je.aku takdela join sgt diorg borak,aku duk ralit belek2 majalah baca kisah nabil bercinta gan Irma Hasmie.
.
Gosh!melepas....!! :P


pastu aku gi CIMB bank nk renew kad bank aku yg dh ilang tu.yeayy..dah ada kad bank.bole miskin la pasni sbb dok gi jolok je.


masa aku jejalan kt situ,terjumpa la gan emy.
tak lepak pon just say hi-hi bye-bye je.
tu je citer pemerayapan aku di sana.
.
weh,aku nk balik shah alam ni.
bole plak ujan lebat melampau siap ada bunyik cam puting tu.
pelik ek..skang ni bukan musim tengkujuh kan??
.
ok lah.later aku update..kt Qaseh mungkin.
malam ni aku lepak sana.
kak pida,ada berani sila turun.