Monday, April 20, 2009

kIsAH heBat AciK.

beria2 aku bangga diri cakap aku buat benda hebat pg td.
ko rasa2 apa??

adakah aku berjaya masok opis kol 7 pg??
tak..aku bangun tido pukul 7 pagi ada.

adakah aku berjaya menyelamatkan mangsa eksiden?
tidak sama skali.aku penakot tgk eksiden dpn mata.

mcm mengada plak nk kasik org teka2 kan.
ko bg aku sarapan lempang sekeping meh.
melampau poyo skang nie.

jawapannyaaaaa.....jeng!jeng!jeng!

V
V
V
V
V
V
V
V
V


aku berjaya mengepam tayar!!!!hahahaha.



mcm cilakak kan..
benda camni pon nk kepoh2 cam diri hebat sangat.
padahal makcik nk gi pasar pon selamba pam tayar kancil dia.kecoh lebih ko nih.
.
ekceli aku mmg dr dulu cam ragu2 nk pam tayar..
keranaaaa..aku penah pam,bkn angin tambah,teros kempissss!
dah la ramai org beratur tunggu nk isi angin.
.
aku dah pucat2 tgk tayar kempis teros...uwaaaa~!
tertonggeng2 aku nk isi angin balik..tp x kembang2 jgk.
cuak.cuak..rasa nk wat CPR kat tayar tu kasik angin.
.
luckily ada abg motor tu tolong aku..
jenuh gak ler sbb tayar tu dh leper teros..pastu muncung nk cucuh angin tuh,dah terselit2 celah cap. *yerla,dulu x pakai spotrim lagi..ayat berlagak.sila paham*
.
pasal tu,aku fobia.
.
jadi bila nk pam tayar,aku pastikan ada org teman aku.
selalunya biebo gan shidah la...
at least bila ada kawan,kalo tayar terleper bole la aku sebot kuat2.
.
"ko ni pandai isi angin ke x??abis leper tayar kete ko!!"
.
haha.giler keji x ngaku kete sendiri.
dasar lupe daratan punye pompuan.
*ko giler kalo ko percaya cite di atas*
.
jd pagi td,sbb x sedap ati tayar depan dh kempis sikit,
aku berani2 la gi pam...dan sukses sekali!!!
.
.
bangga....rasa nk tekup muke nangis2 gembira kat situ.