Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 30, 2009

JadiK biBIk yg AnGGuN kdG2 besT apA.

oklah.lupekan seketika pasal atiku yg berbelah bagi tu.

smlm aku balik umah,tetiba roh maid merasuk.
berbuih2 kejap mulut aku dek rasukan dia.ok tipu.

aku tgk umah aku cam tak terurus dan menensenkan.
cey..mcm la slama ni indah menawan cam deco di Ikea.puii.

maka,dgn melupakan hajat nk mandi terlebih dulu,
aku pon start la mengemas hall.
aritu kan anak2 kucing duk umah aku..
abih diorg sepah2kan tau.. *cubaan menyalahkan objek lain.*

sapu2,lap2,mop2,lipat kain baju..
kemas almari cantik2..kemas bilik lawa2..
giler terasa cam dah lama x kemas umah..

mmg semangat abis la malam td..segala celah aku gosok.


taraaa!!wajah baru hall aku.cheh.takde beza pon.cuma aku angkut carpet dalam bilik aku campak kat hall ni.giler macharudin tetiba pinky di situ.lantak la kan..aku rasa ia unik.hahaha!
.
.
dah setel,baru gi mandi manda..pastu melangut depan tv layan House of Wax.bodo giler tgk citer camtu di kala duduk sorg2.terkujat2 aku.
.
tp Chad Michael Murray tataaaappp ku tenung tanpa kelip mata.baiklah,takleh gatal lebih2 nanti CR merajok.ngeeeee~!! <--kena sambar petir.