Thursday, April 16, 2009

Ku sANgKaKaN aDa LiPaS dLM kUDa PuTiHku.ruPanya..

monink cewek2 sekalian...

aku baru pas balik bekpes nie..
kenyang la plak..asal mkn je kenyang.
takleh ke kalo x kenyang??

sbb bile kenyang + sejok ekon = mata gantok.
ni pon stim je mata ngadap PC..huhu

oh,lately ni aku tak tau la pesal bdn lemah2..
mata asik rasa nk katup je..rasa gantok sesado.
bawak kete - ngantok.
tgk tv - ngantok.
ngadap pc - ngantok.
buat keje - lagi la over gantok!

badan cam penat..kurang zat besi gamaknya.

ok lupekan kisah2 aku penat sbb simptom kertu ni.


pagi td aku cam pelik2 je..
sbb time bawak kete,ada bunyik "ketik-ketik-ketik".
dah banyak kali aku dengar bunyik ni tp tatau dr mana.

aku ni spesis tak suke kalo dengar bunyik2 kt kete aku.
mula la gelabah nk detect mana dtg bunyik dia.

sbb aku ni kan suke fobia melampau..
dok imagine.. 'ntah2 bunyi skru tayar aku nk tercabut'
ataupon bunyik enjin nk rosak.gile menggelabah pompuan ni.

yerla,kalo kete rosak tgh jln,sape nk tolong aku..
takkan nk selak peha kasik org benti plak kan..

sambil aku bawak kete,sambil terjenguk2 carik.
sbb bunyik dia cam dekattt je gan telinga aku..
kejap bunyi dia kuat..kejap pelan.pastu senyap.pastu bunyik balik.

giler..ada lipas ke dalam kete aku ni???shitto.
tp takpe,kita investigate bebetol dlu <--sambil kuarkan kanta pembesar.

dan akhirnya aku dapat merungkai segala misteri..
ko nak tau dr mana dtg bunyik tu??
dari sini.....................

>
>
>
>
>
>
>
>
>


rupanya keychain bobob <--memetik perkataan cik patin. yg bunyik..berlaga dgn remote kete.damn u bobob!wat ketakotan je.harap maklum la yg Bobob aku tu dah patah tangannya.ni kena beli baru ni,dah dua tahun kot aku guna dia.



so bobob,sape soh ko gedik2 berbunyik.
makanya aku akan menukorkan kau dgn yg baru.
aku nk carik yg gebu2 plak..baru takdak bunyik.
mampuh mu bobob! <-- buat suara cam Mr.Crab satu kali.