Wednesday, April 15, 2009

sKaLi SkaLA nk BeRMooD emO.

tipu je skali skala kan..aku rasa selalu jek.
penipu ini pompuan.

sebenarnya takde la benda sangat.
maybe dek kelanjutan umor skang,aku jd sensitip.
asik la tersentap sana sini...
atau ati wanita ku selembut tisu??
wah gitu ayat aku bagi.

ekceli smlm aku gayut gan biebo sblm tido..
mcm2 benda la dok citer...dr gelok2 teros mood serius.

aku kan jenis suke berterus terang..
so aku luahkan la apa yg berketol2 lam ati aku slama ni.
apa aku rasa pasal dia..
apa aku suke pasal dia..
apa aku x suke...sume2 la..all out aku citer.

bg aku,better dia tau drp dia tak tau kan.
mana la tau ianya akan buat kitorg lebih baik dr skang ni.
*ayat tetiba jadik skema.oh rili not u acik..*

skang ni pon sumenya baik2 belaka..
tp biasala..kdg2 ada benda buat aku jd membara2..
ada benda yg takleh aku lupe dan teros menghantui aku.
*ni bukan citer antu yer.plis take note.*

dan malam td jugak aku bg peluang pada dia..
luahkan apa je pasal aku..
apa dia suke ke..tak suke ke..and he did it.

but...tetiba aku terhantuk lalu tersedar..

dan skang aku sangat sedar...


sekian citer yg endingnya tergantung.